Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?Lobo Gixxer skrev:Där Panos bor ungefär, å han bor hemma...
Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?Lobo Gixxer skrev:Där Panos bor ungefär, å han bor hemma...
hittebarn skrev:Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?
hittebarn skrev:Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?
Nä men du sa att Panos bodde hemma... blev bara lite nyfiken om inte du oxå bor hemma... jag bor hemma... i min lägenhet ifs.. men d e ju mitt hem(ma). Jaha Lobo när ska vi svinga bägaren?Lobo Gixxer skrev:Va fan?!?! E du full eller? Eller har du bara käkat svamp???
Läs igen!
patexxx skrev:Nu har jag äntligen fixat min användare med lite hjälp av Hittebarn
Händer det ngt kul här dÅ
Panos skrev:alltid kul här....e de Rondell eller
patexxx skrev:Nästan Patrik i alla fall. Har du köpt någon hoj ännu?. Sålde en K5 på blocket för 100.000. Lite dyr kanske men helt ok
spinnanders skrev:Panos min gode medborgare jag hoppar garaget, tack ialf, kan hända att jag lånar det ett natt eller så nån gång,självklart så får du pröjs för det.
Äter makaroner
Panos skrev:coolt
nja, lite dyr för mig....Ska köpa hoj när jag fått ihop lite mera cash.
Men först så måste jag fixa mig ett jobb.
Annars blir det en Gixxer 750 från -90....och då ska det byggas FIGHTER
patexxx skrev:Fick ny premie nu. Min 99 kostar helförsäkrad 1400 i månaden. Rätt schysst faktiskt. Kan gissa att en K5 kostar anningens mer. Vad gav du för din gammla cykel?
Pulver i?? du ska inte ta sådant säger farbror docktorn.. inte i armen lr inte i näsan. stolpiller funkar alltidPanos skrev:hmm
de e lite pengar där egentligen...
...nja, för mig blir det en hederlig äldre Gixxer med mycket pulver i
ska du göra med den? tööbo? lr filat topplock å garagegolvs-planat blinkersglas? dragen plugg å 13 drev? hoppas du hittar nått kul åk till sommarenPanos skrev:hehe
jag menar mera HK än vad du har i din 750
hittebarn skrev:ska du göra med den? tööbo? lr filat topplock å garagegolvs-planat blinkersglas? dragen plugg å 13 drev? hoppas du hittar nått kul åk till sommaren
the Duke skrev:vafan. 1400 spänn i månaden och ni e nöjda med det. Köp motard för fan. 2700 spänn/helår, helförsäkrat! Och då går det att köra på backwheelet precis hur mycket som helst överallt!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|