Panos
Advrider
Lobo Gixxer skrev:Skulle förvåna mig mycket om du inte fick kneg...
fan...säg inte så....
Lobo Gixxer skrev:Skulle förvåna mig mycket om du inte fick kneg...
Panos skrev:fan...säg inte så....
Lobo Gixxer skrev:Va fäään?! Eru skraj eller?
De e lungt!
fzrjonte skrev:Jo ett par hundra räknar jag med.....(nästan iallf) Jag åker som hedelig skytteslusk/bilförare den här rundan me...
Panos
nej jag ska inte gifta mig men det gick rykte om det...
Har bara varit på KS08:an innan.Evert skrev:Hur många rundor har du varit nere?
Panos skrev:
B-400 skrev:Grattis till jobbet...!!
Lobo Gixxer skrev:Han har inte fått det....än....
Å du då, hur jobbar du i veckan? Förmiddag eller eftermiddag?
Jag får väl ta å gå över å hälsa på dig för det verkar ju som om du inte hittar till MARO monteringen...
Var är du inne på CA? Vem knegar du med, bara så jag vet var jag ska gå alltså.
B-400 skrev:Eftermiddag...*suck* jobbar med Daniel *skunk* jönsson o micke fredriksson... st:6
Bara dyk över..Ja vågar ju knappt lämna stationen...ska bara veta va dom kör med en
Lobo Gixxer skrev:HA HA! Jobbar du med "Bubba" å Micke!!! He he he! Då får du din kvot av diverse porrhistorier hela dagarna va?
Aja, jag kikar över i veckan då.
Ibland bäste Panos råder vi inte över våra egna öden..Panos skrev:säger bara en sak:
JAG SKA BÖRJA PÅ DYNAPAC....DET HAR JAG BESTÄMT
B-400 skrev:Gissa..... ( )
Lobo Gixxer skrev:Å du ska veta att dom flesta faktiskt är sanna, tro det eller ej.
Fråga Bubba om den gången/gångerna han skulle fixa elhissarna
till rutorna i BMW caben. Fan, jag höll på att garva ihjäl mig, han är fan inte klok nånstans den...
hittebarn skrev:tänkte göra ett försök till å kolla om d e nårra som ska dit, hade ju varit kul å kröka lite å köra lite mc (när man e nykter sen då) å bara lalla omkring lite på gotland. hade varit kul som fan om man hade varit ett gäng ju... e i juni nångång.
jag hänger på.klart man ska dit.vi måste juh testa banan med...supa satan sen på kvällarna....hittebarn skrev:tänkte göra ett försök till å kolla om d e nårra som ska dit, hade ju varit kul å kröka lite å köra lite mc (när man e nykter sen då) å bara lalla omkring lite på gotland. hade varit kul som fan om man hade varit ett gäng ju... e i juni nångång.
Ska du headbanga med allt det håret du har Lobo? Ville ju se dig rocka på gotland ring oxå ju...Lobo Gixxer skrev:Juni är numera vigd åt Sweden Rock...tror jag iaf...
Måste hitta nårra som har följebil upp lr nån som har crossbuss så man kan slänga in hojarna där så man får med sig en massa öl å så oxå ju.. lite jobbigt å ha allt på hojen hela vägen till gotland jubamsefar skrev:jag hänger på.klart man ska dit.vi måste juh testa banan med...supa satan sen på kvällarna....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|