fzrjonte
Ny medlem
Jo, e sugen på å köpa men det känns rätt meningslöst att köpa en hoj nu när jag drar i maj...
Får nöja mig med Fzr:n så länge.
fzrjonte skrev:Jo, e sugen på å köpa men det känns rätt meningslöst att köpa en hoj nu när jag drar i maj...
tar det till sommaren.Panos skrev:jaha....när ska vi fota din Best
S.M.RPanos skrev:sorry....fikusar
Ja, om de inte hade vatt så tråkigt o leta inlägg bland 75 sidor DynapacsnackPanos skrev:Skriv nåt vettigt själva istället...b----
Hmmmm.....fast en del är ju ganska underhållande.......the Duke skrev:tycker det e bra längesen det snackades emse på denna tråden. Bara en massa skit som skrivs...
Ajdå.......där satte du tummen mitt i ögat på någon!!Botte skrev:S.M.R
Ja, om de inte hade vatt så tråkigt o leta inlägg bland 75 sidor Dynapacsnack
Vi träffas eller ringer varandra istället
Botte skrev:S.M.R
Ja, om de inte hade vatt så tråkigt o leta inlägg bland 75 sidor Dynapacsnack
Vi träffas eller ringer varandra istället
Hur gick det idag Panos, blev det nått jobb, hur verkade det vara..Panos skrev:tråkigt att du tar det så hårt
men inte är det 75 sidor
spinnanders skrev:Hur gick det idag Panos, blev det nått jobb, hur verkade det vara..
Slappis!!!!! Här är det alltid full fartPanos skrev:Jaa du....slappis
Nä, men allvarligt talat så tyckte jag att det såg mycket trevligt ut.
Jag tar jobbet om jag får det
Botte skrev:S.M.R
Har inte fått upp mina gluggar än, men VAD är/står S.M.R för??
snygg retta!Da Fris skrev:Detta riktar sig framför allt till Spinnis och Mr Burns, övriga kan ju läsa för information.......
När det är besiktningsdags brukar ju detta alltid föranleda diverse ombyggnader av hojen och det är framförallt ljuddämpare och bakpartiet som behöver en laglig översyn ......
Nedanstående bilder visar på ett förslag som faktiskt gick igenom utan anmärkning........
Vill nin läsa mera är det bara att söka efter tråden här på SH.....
Snälla grabbar, kan ni inte byggga om era rettor så här så vi i sommar får se hur Bosse och framför allt hans nya mc-kollega från Skåne tacklar dettta ...........
Ironimode ON:hittebarn skrev:snygg retta!
Da Fris skrev:Detta riktar sig framför allt till Spinnis och Mr Burns, övriga kan ju läsa för information.......
När det är besiktningsdags brukar ju detta alltid föranleda diverse ombyggnader av hojen och det är framförallt ljuddämpare och bakpartiet som behöver en laglig översyn ......
Nedanstående bilder visar på ett förslag som faktiskt gick igenom utan anmärkning........
Snälla grabbar, kan ni inte byggga om era rettor så här så vi i sommar får se hur Bosse och framför allt hans nya mc-kollega från Skåne tacklar dettta ...........
Gillade verkligen placeringen av reflexerna , Tror faan jag ska prova att besikta såDa Fris skrev:Detta riktar sig framför allt till Spinnis och Mr Burns, övriga kan ju läsa för information.......
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|