Karlskrona

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Hur många är det som varit tuffa o trotsat vädret o kört några mil på detta nya år? :squid Självklart så menar jag landsvägskörning.... :tummenupp

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
spinnanders skrev:
Hur många är det som varit tuffa o trotsat vädret o kört några mil på detta nya år? :squid Självklart så menar jag landsvägskörning.... :tummenupp

bamsefar körde i fredags....dock bara till Preem o tillbaka :)

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Väntar en plats i top modell nu spinnis? blev bra på dig som "nygift". blev lite snopen när ja såg er i tidningen där. :tummenupp

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
om det nu blir sånt väder det pratats om till helgen kan det kanske bli en premiärrunda. Det börjar bli riktigt drygt nu med all den här förbannade snön. I SKÅNE kan man redan köra på torra, någorlunda rena, vägar. :yoparty Synd bara att man måste köra båge dit för att njuta av det... :huvet

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
the Duke skrev:
om det nu blir sånt väder det pratats om till helgen kan det kanske bli en premiärrunda. Det börjar bli riktigt drygt nu med all den här förbannade snön. I SKÅNE kan man redan köra på torra, någorlunda rena, vägar. :yoparty Synd bara att man måste köra båge dit för att njuta av det... :huvet
Klart det finns torra vägar här,det var det ialf i eftermiddags när jag körde hem från jobbet,men visst det är drygt med allt jävla salt som ligger kvar..

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
spinnanders skrev:
Hmm jasså så du såg det, man måste ju öva för kommande dagar :tuttar :tummenupp
e d så dax snart???

the Duke skrev:
snöade ju i skåne igår iaf... slutade lagom när man kom till mörrum, men ja, vägarna var väl ok där nere ändå

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
the Duke skrev:

Fän, går väl å "spikadäcks" konvertera Duken?
Den borde väl göra sig bra som, quote alá Da Fris, "lappmjälls" skvättare eller?

Ingen förutom Chirre som moddat sin hoj i vinter da?

bamsefar skrev:
kan
jag komma uto kolla på din videorulle som du spelade in i somras.ihelgen??

Jag vill gärna ha en copy på den Mr Bandit.
Känner du för att bryta lite ben eller nåt kan du ta dig ut hit nån helg så kan du få smiska Qvarnan lite...
Det börjar ju tina bort lite nu iaf.

"If you crash, you pay" reglen gäller. :hihi

Fråga "instabil" han har utövat det på Qvarnan en gång. Slutade med sjukhusbesök... :3freak :rofl

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
Ingen förutom Chirre som moddat sin hoj i vinter da?
Håller på att beställa lite småprylar mest hela tiden verkar det som .......

Var nere och hämtade hojen idag efter service och det verkar vara f-n helt omöjligt att åka därifrån utan att bränna mer pengar mest hela tiden ..... :rolleyes:

Psssst, jag körde hoj idag.... :yoparty

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
hittebarn skrev:
e d så dax snart???

snöade ju i skåne igår iaf... slutade lagom när man kom till mörrum, men ja, vägarna var väl ok där nere ändå

Vad gjorde du i Skåne? Hmmmm.... du har varit ännu längre ner va å "fyllt på"....
Isf är jag jättepolare med dig nu, här ere torka sånär som på en flaska Aberlour.

Da Fris skrev:
Håller på att beställa lite småprylar mest hela tiden verkar det som .......

Var nere och hämtade hojen idag efter service och det verkar vara f-n helt omöjligt att åka därifrån utan att bränna mer pengar mest hela tiden ..... :rolleyes:

Småprylsstadiet är över för min del, hittar fan inget mer jag vill ha. Vill ha en clean hoj å det är den nu tycker jag.
Men man letar ju hela tiden, kan ju dyka upp nåt.

He he! Ja, man går sällan från en mc butik utan att ha spenderat pengar på nåt som iaf HSB värderar lika högt som en finne i röven. :hihi
Men vad vet dom....
Hon har ju häst å det ska vara några jävla "snören" hit å grimmor å skit. Förmodligen nåt man har när man styr kräket.

Da Fris skrev:

:mad: :FU fast egentligen :Bugar :yoparty

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Lobo Gixxer skrev:
He he! Ja, man går sällan från en mc butik utan att ha spenderat pengar på nåt som iaf HSB värderar lika högt som en finne i röven. :hihi
Men vad vet dom....
Hon har ju häst å det ska vara några jävla "snören" hit å grimmor å skit. Förmodligen nåt man har när man styr kräket.

Låter som en primitiv form av styrdämpare ..... :confused:

:D

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fritte. skrev:
Snart djävlar ska de åkas hoj!!
Visst ska vi S M R!!! :4skrika

Å fän! Jag tror "vi andra" åxå ska köra hoj när vädret tillåter. :rolleyes:

Da Fris skrev:
Låter som en primitiv form av styrdämpare ..... :confused:

:D

Jepp, förmodligen. Dom har inte kommit så långt i utvecklingen på den fronten.
Jag har försökt förklara att när motorn uppfanns så dog transporteringen av människor med hjälp av djur ut. :hihi

Edit; Vad är det för pillemojs du införskaffat då? Till Trajjan, förutom öl då...

Edit 2; Kolla denna sidan.... http://www.t5net.de/t5start.htm Kolla speciellt sida 128 i fotoabum på Speed Triplen....
Får du några ideér kanske? :rofl

Last edited:

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
Jag vill gärna ha en copy på den Mr Bandit.
Känner du för att bryta lite ben eller nåt kan du ta dig ut hit nån helg så kan du få smiska Qvarnan lite...
Det börjar ju tina bort lite nu iaf.

"If you crash, you pay" reglen gäller. :hihi

Fråga "instabil" han har utövat det på Qvarnan en gång. Slutade med sjukhusbesök... :3freak :rofl[/QUOTE]
Det är ju ingen film direkt,....bara lite hopklippta "guldkorn" :D men visst det kan vi väl ordna! Har förresten egen benknäckare på gång......110 cc. Fiddy.... :tummenupp

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mrBandit skrev:
Det är ju ingen film direkt,....bara lite hopklippta "guldkorn" :D men visst det kan vi väl ordna! Har förresten egen benknäckare på gång......110 cc. Fiddy.... :tummenupp

Ey! Coolt. Kanske ska ta Qvarnan ut till dig i dagarna å kika in guldkornen. Här ska det införskaffas en eller två minimotos "till kidsen"
Sen blir det Kalmar gocart bana för hela slanten.
Har ett par polare uppåt som brukar köra sina där och även träna motard.

Man har ju två smågrabbs som ska fostras. Perfekt GP Team... :hihi

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...