Panos
Advrider
spinnanders skrev:Gillade verkligen placeringen av reflexerna , Tror faan jag ska prova att besikta så
yeah do it
spinnanders skrev:Gillade verkligen placeringen av reflexerna , Tror faan jag ska prova att besikta så
spinnanders skrev:Hur många är det som varit tuffa o trotsat vädret o kört några mil på detta nya år? Självklart så menar jag landsvägskörning....
kanmrBandit skrev:Ajdå.......där satte du tummen mitt i ögat på någon!!
Hmm jasså så du såg det, man måste ju öva för kommande dagarhittebarn skrev:Väntar en plats i top modell nu spinnis? blev bra på dig som "nygift". blev lite snopen när ja såg er i tidningen där.
spinnanders skrev:Hmm jasså så du såg det, man måste ju öva för kommande dagar
mrBandit skrev:Ajdå.......där satte du tummen mitt i ögat på någon!!
Hade inte räknat med det hellerPanos skrev:vaddå nu hänger inte jag med
Klart det finns torra vägar här,det var det ialf i eftermiddags när jag körde hem från jobbet,men visst det är drygt med allt jävla salt som ligger kvar..the Duke skrev:om det nu blir sånt väder det pratats om till helgen kan det kanske bli en premiärrunda. Det börjar bli riktigt drygt nu med all den här förbannade snön. I SKÅNE kan man redan köra på torra, någorlunda rena, vägar. Synd bara att man måste köra båge dit för att njuta av det...
e d så dax snart???spinnanders skrev:Hmm jasså så du såg det, man måste ju öva för kommande dagar
snöade ju i skåne igår iaf... slutade lagom när man kom till mörrum, men ja, vägarna var väl ok där nere ändåthe Duke skrev:om det nu blir sånt väder det pratats om till helgen kan det kanske bli en premiärrunda. Det börjar bli riktigt drygt nu med all den här förbannade snön. I SKÅNE kan man redan köra på torra, någorlunda rena, vägar. Synd bara att man måste köra båge dit för att njuta av det...
the Duke skrev:om det nu blir sånt väder det pratats om till helgen kan det kanske bli en premiärrunda. Det börjar bli riktigt drygt nu med all den här förbannade snön. I SKÅNE kan man redan köra på torra, någorlunda rena, vägar. Synd bara att man måste köra båge dit för att njuta av det...
bamsefar skrev:kan
jag komma uto kolla på din videorulle som du spelade in i somras.ihelgen??
Håller på att beställa lite småprylar mest hela tiden verkar det som .......Lobo Gixxer skrev:Ingen förutom Chirre som moddat sin hoj i vinter da?
hittebarn skrev:e d så dax snart???
snöade ju i skåne igår iaf... slutade lagom när man kom till mörrum, men ja, vägarna var väl ok där nere ändå
Da Fris skrev:Håller på att beställa lite småprylar mest hela tiden verkar det som .......
Var nere och hämtade hojen idag efter service och det verkar vara f-n helt omöjligt att åka därifrån utan att bränna mer pengar mest hela tiden .....
Psssst, jag körde hoj idag....
Da Fris skrev:Psssst, jag körde hoj idag....
Lobo Gixxer skrev:He he! Ja, man går sällan från en mc butik utan att ha spenderat pengar på nåt som iaf HSB värderar lika högt som en finne i röven.
Men vad vet dom....
Hon har ju häst å det ska vara några jävla "snören" hit å grimmor å skit. Förmodligen nåt man har när man styr kräket.
Fritte. skrev:Snart djävlar ska de åkas hoj!!
Visst ska vi S M R!!!
Da Fris skrev:Låter som en primitiv form av styrdämpare .....
jovisst ska vi köra HOJFritte. skrev:Snart djävlar ska de åkas hoj!!
Visst ska vi S M R!!!
mrBandit skrev:Det är ju ingen film direkt,....bara lite hopklippta "guldkorn" men visst det kan vi väl ordna! Har förresten egen benknäckare på gång......110 cc. Fiddy....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|