Nope! Inte på nåt vis i världen.
Föresten? Du dyker upp med ojämna mellanrum här på forat. Att du sitter å läser dagligen räknar jag med, men varför kommer du aldrig med nåt eget? Var det inte ett önskemål "nyss" om att vi skulle diskutera mc här? Vad gör du då?
Enda gången man märker av dig här är när det ev. vankas lite smågnabb eller liknande, då dyker du upp som gubben i lådan och fäller tjafsiga kommentarer, gärna riktade mot mig av nån anledning, men det är ju ditt problem...
Är det nåt mindervärdeskomplex du lider av eftersom du aldrig kan föra talan själv utan att ha "backup" från några polare? Tycker mig känna igen temat sen många år tillbaks...notera MÅNGA år tillbaks! Dom flesta av oss från våran årskull har lyckats med bedriften att mogna litegranna, men tydligen inte alla.
Du är för fan 33 år i år, bete dig därefter så ska du se att den där "finnen i röven" som tycks irritera dig nåt jävulskt försvinner.
Men för att inte fördärva denna tråden totalt med ditt personliga problem med mig så kan vi ju ta det via PM eller kanske ännu hellre via telefon så vi en gång för alla kan reda ut ditt agg som du verkar hysa mot mig.
Det bästa vore kanske om vi träffades på riktigt, du vet som vuxna människor gör ibland, men det är du väl inte byxa till.
Telenummer kan du få av Sweppe eller Mr Bandit.
Jag väntar.