Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
patexxx skrev:
Någon som vet när och hur man kan få tag på sporthojströjor. Fick höra av Hittebarn typ när det var för sent att beställa.

T-shirtarna går att beställ när som, men dom långärmade och huvtröjorna brukar Swedie köra en storbeställning nån gång om året. Håll koll i forumet.

Här kan du beställa t-shirts iaf.
http://www.sporthoj.com/article.php?aid=207

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Fritte. skrev:
Lobo Gixxer skrev:
Å fän! Jag tror "vi andra" åxå ska köra hoj när vädret tillåter. :rolleyes:

Oj då! kände du dej utanför?
Förlåt mej, snälla.

:rofl Nope! Inte på nåt vis i världen. :banana

Föresten? Du dyker upp med ojämna mellanrum här på forat. Att du sitter å läser dagligen räknar jag med, men varför kommer du aldrig med nåt eget? Var det inte ett önskemål "nyss" om att vi skulle diskutera mc här? Vad gör du då?
Enda gången man märker av dig här är när det ev. vankas lite smågnabb eller liknande, då dyker du upp som gubben i lådan och fäller tjafsiga kommentarer, gärna riktade mot mig av nån anledning, men det är ju ditt problem...
Är det nåt mindervärdeskomplex du lider av eftersom du aldrig kan föra talan själv utan att ha "backup" från några polare? Tycker mig känna igen temat sen många år tillbaks...notera MÅNGA år tillbaks! Dom flesta av oss från våran årskull har lyckats med bedriften att mogna litegranna, men tydligen inte alla.
Du är för fan 33 år i år, bete dig därefter så ska du se att den där "finnen i röven" som tycks irritera dig nåt jävulskt försvinner.

Men för att inte fördärva denna tråden totalt med ditt personliga problem med mig så kan vi ju ta det via PM eller kanske ännu hellre via telefon så vi en gång för alla kan reda ut ditt agg som du verkar hysa mot mig.

Det bästa vore kanske om vi träffades på riktigt, du vet som vuxna människor gör ibland, men det är du väl inte byxa till.

Telenummer kan du få av Sweppe eller Mr Bandit.

Jag väntar.

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
Aj...

Gött å se att det börjats å snacka emse igen istället för jobb eller nån annan fritidssysselsättning som handlar om nått helt annat. Börjar märkas att det drar i gas-handen och benet av nån konstig anledning sparkar neråt, som för att växla ner en pinne och dra upp på backwheelet, samtidigt som kroppen lätt lutar bakåt och ett brett leende sprider sig i ansiktet, medan damen i huset (för er som har nån) sitter och undrar vad e helvete det e du sitter och ler för. :yoparty

Nu e det fan snart dags att reta gallfeber på Bosse med en hel del okynnesburnande...

:arsele SMR, Bosse...

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
jo då....visst e de kul o snacka mc....min händer kliar så förbannat :3freak
vill ut o köra som fan.... :)

du kör ju Duke...släng på ett par enduro/vinterdäck o ut med dig... :yoparty

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
ut en rent ekonomisk synvinkel är det bra att d e skitväder. inga olyckor med hojarna=billigare försäkring ( ifs om 100år lr nått men ändå) avställd cykel, massa annat kul man kan lägga pengarna på. mindre mil på mätaren= lite högre pris den dagen man säljer om man inte kör med cykeldator å urkopplad tripp. men jo visst... man e ju rätt deprimerad pga detta jävla skitvädret... särskilt i denna staden oxå där våren är kall som fan pga att det tar 3månader innan vårt vatten som omger staden har värmts upps å pass mkt att vindarna blir varmare, men å andra sidan har vi ju hyffsat varma höstar. nä dax å dansa soldansen å muta vädergudarna lite...

h900

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Husqvarna 450 smr
Smr

Hej är bara nyfiken vad är SMR

hittebarn skrev:
ut en rent ekonomisk synvinkel är det bra att d e skitväder. inga olyckor med hojarna=billigare försäkring ( ifs om 100år lr nått men ändå) avställd cykel, massa annat kul man kan lägga pengarna på. mindre mil på mätaren= lite högre pris den dagen man säljer om man inte kör med cykeldator å urkopplad tripp. men jo visst... man e ju rätt deprimerad pga detta jävla skitvädret... särskilt i denna staden oxå där våren är kall som fan pga att det tar 3månader innan vårt vatten som omger staden har värmts upps å pass mkt att vindarna blir varmare, men å andra sidan har vi ju hyffsat varma höstar. nä dax å dansa soldansen å muta vädergudarna lite...

Fritte.

S.M.R
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
r1
Lobo Gixxer skrev:
:rofl Nope! Inte på nåt vis i världen. :banana

Föresten? Du dyker upp med ojämna mellanrum här på forat. Att du sitter å läser dagligen räknar jag med, men varför kommer du aldrig med nåt eget? Var det inte ett önskemål "nyss" om att vi skulle diskutera mc här? Vad gör du då?
Enda gången man märker av dig här är när det ev. vankas lite smågnabb eller liknande, då dyker du upp som gubben i lådan och fäller tjafsiga kommentarer, gärna riktade mot mig av nån anledning, men det är ju ditt problem...
Är det nåt mindervärdeskomplex du lider av eftersom du aldrig kan föra talan själv utan att ha "backup" från några polare? Tycker mig känna igen temat sen många år tillbaks...notera MÅNGA år tillbaks! Dom flesta av oss från våran årskull har lyckats med bedriften att mogna litegranna, men tydligen inte alla.
Du är för fan 33 år i år, bete dig därefter så ska du se att den där "finnen i röven" som tycks irritera dig nåt jävulskt försvinner.

Men för att inte fördärva denna tråden totalt med ditt personliga problem med mig så kan vi ju ta det via PM eller kanske ännu hellre via telefon så vi en gång för alla kan reda ut ditt agg som du verkar hysa mot mig.

Det bästa vore kanske om vi träffades på riktigt, du vet som vuxna människor gör ibland, men det är du väl inte byxa till.

Telenummer kan du få av Sweppe eller Mr Bandit.

Jag väntar.

Haha, jag har inget emot dej lobo men jag får väl skriva till dom jag kör hoj med, som du vet så finns de ju grupperingar vad de gäller mckörning i stan varför vet jag inte, men jag hoppas att de blir ändring på de i sommar, eller hur? Och vad de gäller mina inlägg på forumet så rör de MC körning o inget
annat. Ta inte åt dej allt jag skriver jag kan helt enkelt inte hjälpa de. :huvet
för jag vet att de kommer mer. Visst kan vi träffas o sypa till att lite, de brukar hjälpa. SMR Fritte

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
Tyckte jag såg en blå Speed Triple 2005´a på infartsleden idag. :tummenupp

Hade varit himla kul att ta en runda själv också om man inte hade så starka anlag att dra på sig förkylningar lätt. :näsblod

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
fz6n skrev:
Tyckte jag såg en blå Speed Triple 2005´a på infartsleden idag. :tummenupp

Hade varit himla kul att ta en runda själv också om man inte hade så starka anlag att dra på sig förkylningar lätt. :näsblod
Stämmer förbannat bra det....... Fått ett och annat samtal från det att jag parkerade hojen...... Råkade dra förbi polaren i 160km/h uppe på E22:an utan att märka att det var han ..... :D

Var inte så kallt som jag trodde, sitter här nu med kalsonger och wet T-shirt med en kall öl i handen och försöker bli av med det fåniga flinet som har fastnat i ansiktet...... :D Det är till och med så att jag eftersvettas lite..... är det någon som vill se något som kommer att fastna på hornhinnan för all framtid är ni välkommna hem till mig nu.... :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Stämmer förbannat bra det....... Fått ett och annat samtal från det att jag parkerade hojen...... Råkade dra förbi polaren i 160km/h uppe på E22:an utan att märka att det var han ..... :D

Var inte så kallt som jag trodde, sitter här nu med kalsonger och wet T-shirt med en kall öl i handen och försöker bli av med det fåniga flinet som har fastnat i ansiktet...... :D Det är till och med så att jag eftersvettas lite..... är det någon som vill se något som kommer att fastna på hornhinnan för all framtid är ni välkommna hem till mig nu.... :rofl

coolt o se att nån e ute o kör..... :tummenupp :yoparty

du såg ingen fotograf ute :va

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Panos skrev:
coolt o se att nån e ute o kör..... :tummenupp :yoparty

du såg ingen fotograf ute :va
Nope, ingen med kamera vad jag såg MEN det betyder inte att jag inte körde förbi någon. Jag var extremt upptagen med att leta efter ett torrt spår samt att man fick tänka åt alla bilister som inte räknade med att en hoj skulle komma flygande.....

Hade jag sett en grekfotograf hade jag självklart stannat....... :crash

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Faan vill ju oxå ut o köra, får hem mitt nya skinnställ nästa vecka,sen jävlar ska det gasas o sprutas gummi :hihi

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Nope, ingen med kamera vad jag såg MEN det betyder inte att jag inte körde förbi någon. Jag var extremt upptagen med att leta efter ett torrt spår samt att man fick tänka åt alla bilister som inte räknade med att en hoj skulle komma flygande.....

Hade jag sett en grekfotograf hade jag självklart stannat....... :crash

jag mötte dig på Borgmästarkajen innan rödljusen (vid museet) :tummenupp
jag fick ett par bilder på dig :)

ska jag slänga upp nån?

spinnanders skrev:
Faan vill ju oxå ut o köra, får hem mitt nya skinnställ nästa vecka,sen jävlar ska det gasas o sprutas gummi :hihi

de bar ut o åk :yoparty

Last edited:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Panos skrev:
jag mötte dig på Borgmästarkajen innan rödljusen :tummenupp
jag fick ett par bilder på dig :)

ska jag slänga upp nån?

de bar ut o åk :yoparty
Självklart, jag har ingen copyright på att se så snygg ut ....... :rofl

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
Självklart, jag har ingen copyright på att se så snygg ut ....... :rofl

hehe :lol

här kommer en bild iaf :tummenupp

detta var den bästa....dom andra blev visst lite suddiga :3freak

jag promenerade samtidigt som jag promenerade nästan, plus att hunden
fortsatte o gå :hihi

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Panos skrev:
hehe :lol

här kommer en bild iaf :tummenupp
Du får ju vinka som en fågelskrämma så att man ser dig..... fast med tanke på mitt tidigare inlägg hade du väl varit tvungen att ställa dog ivägen för att jag skulle se något ....... :rolleyes:

Tackar mjukost för bilden, faktiskt den första som fångat mig på bild på hojen ( om nu inte Bosse & Co har något den i höstas ... )

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
jag som e så stor....alla ska se mig väl :lol :hihi

här är en bild som jag gjorde om......blev lite besviken på mig själv
då jag missat en bit av ditt huvud :( Sorry, ska inte hända igen.

det kommer att bli mycket foto för mig i sommar :yoparty
Bara så att ni vet...så kommer jag ha kameran med mig hela tiden :)

the Duke

S.M.R
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
KTM Duke II
tänkte också ut idag, men enstånkaren e lite arg efter en vinter i träda. Ville helt enkelt inte starta. EXTREMT drygt då jag skulle lotsat Trajan genom stan, men istället fick köra SAAB hem och trösta mig med ett glas vin istället. :huvet

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
the Duke skrev:
tänkte också ut idag, men enstånkaren e lite arg efter en vinter i träda. Ville helt enkelt inte starta. EXTREMT drygt då jag skulle lotsat Trajan genom stan, men istället fick köra SAAB hem och trösta mig med ett glas vin istället. :huvet

tråkigt o höra, mannen :(
jag hörde en enstånkare dra förbi chapmansplan...och trodde de var
du som lekte :) men men...det skulle tydligen bli fint imorrn också :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...