Karlskrona

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
bamsefar skrev:
ja vafan. E DET BARA FZRJONTE O ROBBAN,FRISEN O JAG SOM KÖR????????ingen annan???det klagas juh på folket här att ingen e ute o bara sitter framf datan.... :banana :tummenupp

jag gör så gott jag kan :tummenupp :)

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
bamsefar skrev:
ja vafan. E DET BARA FZRJONTE O ROBBAN,FRISEN O JAG SOM KÖR????????ingen annan???det klagas juh på folket här att ingen e ute o bara sitter framf datan.... :banana :tummenupp
ja väntar lite tills hela bilhistorien här har lagt sig... mne om allt går vägen så har man en imårrn så

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jaha, då blev man tvungen att beställa årets tredje tröja att kränga utanpå skinnpyjamasen så att man har några att variera med........

Undrar om man kan få lite medlidande från Bosse & Co när han ser ryggtexten...... :D

http://www.cafepress.com/idontgiveafuck.51280744

Last edited:

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Hehehe... najs text!
Men kan lova att det finns ingen tröja i världen som retar upp en snut mer än en FET RP tröja :D :D :D :yoparty

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Blade 4-ever skrev:
Hehehe... najs text!
Men kan lova att det finns ingen tröja i världen som retar upp en snut mer än en FET RP tröja :D :D :D :yoparty
Nä, det är nog ingen högoddsare att ni är Karlskronas mesta villebråd för Bosse & Co...... :tummenupp

hittebarn skrev:
Behöver du 3st tröjor utanför skinnpyjamasen?? Får träna lite isället frise pånken. :hihi
Ha Ha Ha, jag bjuder på den formuleringen och editerar mitt förra inlägg......

Vadå träna, mina extremt manliga 65 000 gram skäms inte för sig..... blir mycket trevligare vikt/effekt-förhållande nu.......

Här finns mer kläder om ni vill klä upp er....... :rofl

http://polyshop.se/huvudstaun/detail.asp?intProductId=11030

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Ha Ha Ha, jag bjuder på den formuleringen och editerar mitt förra inlägg......

Vadå träna, mina extremt manliga 65 000 gram skäms inte för sig..... blir mycket trevligare vikt/effekt-förhållande nu.......
Nä kunde inte låta bli när du serverade den så fint. Men riktiga män väger över 90. Kan du ev byta en grön värmetröja till en blå åt mig på gulan? Den med tummhålen? Vi fick blå lite så där vid sidan om av en på gulan när man gjorde lumpen, men dom blå var väl inte ämnade för oss vanliga värnpliktiga, men du har ju stora kringlan på axeln borde väl kunna fixa det?

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Nä kunde inte låta bli när du serverade den så fint. Men riktiga män väger över 90. Kan du ev byta en grön värmetröja till en blå åt mig på gulan? Den med tummhålen? Vi fick blå lite så där vid sidan om av en på gulan när man gjorde lumpen, men dom blå var väl inte ämnade för oss vanliga värnpliktiga, men du har ju stora kringlan på axeln borde väl kunna fixa det?
Den finns inte längre i systemet, men kan kolla på jobbet om vi inte har några som ligger och skräpar någonstans......

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Blade 4-ever skrev:
Hehehe... najs text!

Fan, ni i RP måste fan ligga på Henke lite så han kirrar en båge tills i år. Inte fan kan han väl vara utan ett år till???

Edit; He he! Notera att jag fick med 3 "fan" i texten...uups nu blev det fyra "fan"....eh...fem "fa.......

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Limpan kna skrev:
gott att höra att hoj säsongen börjar komma igång igen.... man blir lite sugen...
:banana
Ahhhhh. Mr varvsmur visar sig ute i det civila...... Inte alla som får en hel tråd uppstartad efter ens egna förehavanden........

Tycker du ska skicka PM till Swedie och begära moderator för denna tråden....... :D

I morgon hämtas hojen hem från päronen MED "laglig" skyltbelysning, två blåa LED-lampor så vi fär se vad Bosse & Co säger i sommar...... :D

Är det någon här som är duktig på att laga ett begynnande rostangrepp på en bil.... :confused: Det är en skärmkant på bilen som börjar ge sig och det ser ut som om det behövs byta en liten bit plåt för att få det bra .......

Tips som leder till en vettig fixare belönas med ett visst intagande av alkoholhaltiga drycker på Nivå i sommar.......

Detta gäller även dig Fritte, mr burns behöver förklara varför han behöver en kväll ute....... :D

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Ahhhhh. Mr varvsmur visar sig ute i det civila...... Inte alla som får en hel tråd uppstartad efter ens egna förehavanden........

Tycker du ska skicka PM till Swedie och begära moderator för denna tråden....... :D

I morgon hämtas hojen hem från päronen MED "laglig" skyltbelysning, två blåa LED-lampor så vi fär se vad Bosse & Co säger i sommar...... :D

Är det någon här som är duktig på att laga ett begynnande rostangrepp på en bil.... :confused: Det är en skärmkant på bilen som börjar ge sig och det ser ut som om det behövs byta en liten bit plåt för att få det bra .......

Tips som leder till en vettig fixare belönas med ett visst intagande av alkoholhaltiga drycker på Nivå i sommar.......

Detta gäller även dig Fritte, mr burns behöver förklara varför han behöver en kväll ute....... :D
Fan frisen ja å några till har utbildning på anna-karin 5 (&4 oxå) hämta et par sådana lätta å ta å¨ryggen när bosse kommer. alllvarilgt, jag vill gärna följa med å skjuta nångång, min m88 var inte den bästa. Edit: obs punkten mellan meningen efter bosse gris å det andra. hade varit värt 40minuters vapenvård om man finge haka på å skjuta lite igen, kul som fan ju

Last edited:

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Jag var ute och körde lite idag ( med bil) rekade lite "fina" vägar .. kan säga att vägen mellan Tving och Kallinge är i bedrövligt skick .. passar möjligen en offroad hoj, samma gäller Allatorpsvägen, samt Björkerydsvägen (som leder till Nättraby)

Att det är grus på vägarna är ju en sak .. men dessa vägarna är så gopiga och fulla med stora/små hål på vissa ställen har asfalten släppt stora bitar..

så ta det vackert ..

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...