spinnanders
Ny medlem
Du med dina jävla värmareInstabil skrev:2044664Har varit ute med RF:n nu, och kört en hel mil.. jäsingen vad gott, kallt ? nääää då har handtagsvärmare...
Du med dina jävla värmareInstabil skrev:2044664Har varit ute med RF:n nu, och kört en hel mil.. jäsingen vad gott, kallt ? nääää då har handtagsvärmare...
spinnanders skrev:2044694Du med dina jävla värmare
Det som inte dödar... härdar ju såLobo Gixxer skrev:2044873Mmmm....
Å det talar han fan inte om förräns man kört 20 mil med hojen i svinkyla!
hittebarn skrev:2045360Det som inte dödar... härdar ju så
schell fram o tillbaks ett ex antal ggr.vad annars . nej, va uppe i nybrotraktenPanos skrev:204400625mil
vart körde du till
bamsefar skrev:2045618schell fram o tillbaks ett ex antal ggr.vad annars . nej, va uppe i nybrotrakten
hittebarn skrev:2045360Det som inte dödar... härdar ju så
Varit upptagen med å shoppa bil ju, nu ska man passa in stället till qvarnan på den nya bilen oxå.. men d löser sig nogPanos skrev:2045632hehe
Nice mannen
hur kommer det sig att du inte kört varken Qvarnan eller Gixxer
du måste ju köra med dom....
...Det kliar som fan i gashanden varje dag....O snart så tjuvkopplar jag gixxern
o drar en sväng
hittebarn skrev:2045774Varit upptagen med å shoppa bil ju, nu ska man passa in stället till qvarnan på den nya bilen oxå.. men d löser sig nog
Fattigmans merca... C-klass, tror inte d e några probs å få den å passa, d märker manPanos skrev:2045824coolt...vad för Merca blev det?
Inga problem o passa in crosställningen väl
När ska vi fixa däcken?fzrjonte skrev:2045828Jag körde nog bara ett par mil men hälften gick på ett hjul......
Gott att det börja dyka upp små "svarta streck" lite var stans längs med vägarna synd bara att man inte träffar fler hojjar ute än.
Skulle gjort det igår men det kom nått roligare i mellan.......hittebarn skrev:2045994Fattigmans merca... C-klass, tror inte d e några probs å få den å passa, d märker man
När ska vi fixa däcken?
Lobo Gixxer skrev:2044873Mmmm....
Å det talar han fan inte om förräns man kört 20 mil med hojen i svinkyla!
Instabil skrev:2047079Åhh f-n .. hmm Trodde att du var en tuffing och att det var mesigt att köra med touring tillbehör.. men tydligen så hade jag fel .. ??
Instabil skrev:2047079Åhh f-n .. hmm Trodde att du var en tuffing och att det var mesigt att köra med touring tillbehör.. men tydligen så hade jag fel .. ??
Lobo Gixxer skrev:Å ska du säga som satt i en varm jävla bil alla dom milen....I T-SHIRT!!!! ...endast t-shirt...
Å lyssnade på ABBA å Sven-Ingvars eller nån annan sjukdomsrelaterad orkester.
WIMP!!!
Catfight!! Catfight!!Lobo Gixxer skrev:2048842Japp det är mesigt med touringtillbehör...därför har jag inga.
Dock kanske inte lika mesigt på en TOURINGhoj som din.
Å ska du säga som satt i en varm jävla bil alla dom milen....I T-SHIRT!!!! ...endast t-shirt...
Å lyssnade på ABBA å Sven-Ingvars eller nån annan sjukdomsrelaterad orkester.
WIMP!!!
blir det väder så.....spinnanders skrev:2048976Nån varelse som ska ut o köra i helgen...
Klart jag ska.....spinnanders skrev:2048976Nån varelse som ska ut o köra i helgen...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|