Karlskrona

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Lobo Gixxer skrev:
2048842 Japp det är mesigt med touringtillbehör...därför har jag inga.
Dock kanske inte lika mesigt på en TOURINGhoj som din. :D

Å ska du säga som satt i en varm jävla bil alla dom milen....I T-SHIRT!!!! ...endast t-shirt...
Å lyssnade på ABBA å Sven-Ingvars eller nån annan sjukdomsrelaterad orkester.
WIMP!!!

:rofl :kiss

Jo jag är lite wimp, som benny sa till mig .. din hoj lutar mer när den står på stödet än när du kör.

lysnade inte alls på sven-invars...
:4skrika
det var faktiskt Britny spears..

det var jätte skönt att åka i T-shirt .. vi tyckte att det såg ganska kul ut när man inte viste om du hade skinnstället på eller inte .. ( du skiftade fint i blått) men jag hoppades ju på att du skullle vänja dig vid touring hoj :hihi

(edit): om det blir lite gott väder så är jag gärna med på lite körning efter kl 12 på lördag

( edit 2) spinnis du har väl inget ställ ??

Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Instabil skrev:
2049575 Jo jag är lite wimp, som benny sa till mig .. din hoj lutar mer när den står på stödet än när du kör.

lysnade inte alls på sven-invars...
:4skrika
det var faktiskt Britny spears..

det var jätte skönt att åka i T-shirt .. vi tyckte att det såg ganska kul ut när man inte viste om du hade skinnstället på eller inte .. ( du skiftade fint i blått) men jag hoppades ju på att du skullle vänja dig vid touring hoj :hihi

Benny... :rofl
Blå/guld/skrapmärkenVFR Benny? Hi hi hi!!!

Jasså, det var Brittan... R E S P E C T ! ! !

Jupp, d e jau som e kameleonten... :rolleyes:

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Panos, jag får gratulera till jobbet, vi syns på tisdag, eftersom du är ny o ska jobba med mig så får du bjuda mig på snus o dyl så fort jag säger till.........

Faan får nog banta ner mina 97 kilo lite,stället sitter som klistrat med superlim, men det töjer väl sig snart, nån som har lust att börja springa lite på kvällen :tummenupp

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Du kan få ingå i min pluton nu när vi skall ut i skogen Spinnis. Självklart blir din uniform skinnstället sen gör jag dig till gruppchef över understödsgruppen. Det innebär att du får en ksp 58 á 12 kg att släpa på + all j***a utrustning med extrapipor och allt. För vara riktigt snäll kommer du dessutom att få en AK-5 som personligt vapen........
Kan lova att du kommer att smälta bort minst 2 kg i veckan...... :D

Det ni ska tänka på är att passa er för Bubbetorpsrakan fr o m vecka 16 t o m vecka 20 då vi kommer att grupper på Rosenholm med flottans glada gossar. Satt och tittade på lite skjutrisker i veckan och insåg att ett vådaskott LÄTT kan hamna där :rolleyes:

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Da Fris skrev:
2050024 Du kan få ingå i min pluton nu när vi skall ut i skogen Spinnis. Självklart blir din uniform skinnstället sen gör jag dig till gruppchef över understödsgruppen. Det innebär att du får en ksp 58 á 12 kg att släpa på + all j***a utrustning med extrapipor och allt. För vara riktigt snäll kommer du dessutom att få en AK-5 som personligt vapen........
Kan lova att du kommer att smälta bort minst 2 kg i veckan...... :D

Det ni ska tänka på är att passa er för Bubbetorpsrakan fr o m vecka 16 t o m vecka 20 då vi kommer att grupper på Rosenholm med flottans glada gossar. Satt och tittade på lite skjutrisker i veckan och insåg att ett vådaskott LÄTT kan hamna där :rolleyes:
Ok, jag antar den utmaningen, jag gör vad som helst :Bugar

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
spinnanders skrev:
2050001

Faan får nog banta ner mina 97 kilo lite,stället sitter som klistrat med superlim, men det töjer väl sig snart, nån som har lust att börja springa lite på kvällen :tummenupp

SÅÅÅ du är inte en riktig man (min 100kg) och nu skall du banta ?? (du har ju bara köpte ett för litet skinnställ .. ev gjort för småväxta kineser eller nått )

Skall Panos jobba på sr ??
får gratulera till att du skall jobba på vår avdelning ..

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Instabil skrev:
2050150 SÅÅÅ du är inte en riktig man (min 100kg) och nu skall du banta ?? (du har ju bara köpte ett för litet skinnställ .. ev gjort för småväxta kineser eller nått )

Skall Panos jobba på sr ??
får gratulera till att du skall jobba på vår avdelning ..
Nja, med kläder så väger jag nog 100 :yoparty Annars så var det lagom längd i ben o armar, en storlek större hade nog inte gått,vill ju inte ha byxorna eller armarna hängandes efter mig :fatta!

Japp så är det, lille Panos ska ersätta Bosse, så han får gå med mig o Bosse. Panos börjar på tisdag...................

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
spinnanders skrev:
2050178 Nja, med kläder så väger jag nog 100 :yoparty Annars så var det lagom längd i ben o armar, en storlek större hade nog inte gått,vill ju inte ha byxorna eller armarna hängandes efter mig :fatta!

Japp så är det, lille Panos ska ersätta Bosse, så han får gå med mig o Bosse. Panos börjar på tisdag...................

Roligt för panos .. ( ja och bosse)

Skall vi ta en runda i morgon då ??? efter 12...

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Instabil skrev:
2050208 Roligt för panos .. ( ja och bosse)

Skall vi ta en runda i morgon då ??? efter 12...
Det var väl nästan 100 att Bo skulle få friår, vi får se vad som händer...
Jobbar till 12 el 13 imorgon, sen blir det hem, kanske kör senare på dagen, men bara kanske, få se vad tiden blir..

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ajabaja! Inte prata Dynapac här inte :fatta!

:rofl

Jupp, Panos blir f.om tisdag kl 08:30 Dynapacare på heltid.

Henrik kallade in mig idag och "förhörde" mig om Panos.
Jag sa givetvis precis som det är.
- Han e ju greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!......... :1pajas

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Lobo Gixxer skrev:
2050253 Ajabaja! Inte prata Dynapac här inte :fatta!

:rofl

Jupp, Panos blir f.om tisdag kl 08:30 Dynapacare på heltid.

Henrik kallade in mig idag och "förhörde" mig om Panos.
Jag sa givetvis precis som det är.
- Han e ju greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!!......... :1pajas

hehe... :lol
de e så det ska vara :tummenupp

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Ja det var jävelen va hojar det var ute idag :yoparty

O hojfan gick precis som den skulle när den väl var igång. Tur man får lite kondis på kuppen varje gång man ska springa igång skiten :huvet

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
sååå nu har jag premiärkört, summa sumarum ca 20mil.. kanon kul, träffade på spinnis mfl lite väl sent ,, var på G hem men fick vända och köra med en liten sväng, men det blir säkert fler tillfällen ..

Vilka de andra var vet jag inte men en hade tagit det där med lättning på fullaste allvar och "bantat" bort startmotorn :va

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Jag har varit ute en runda och kavlat asfalt med min hoj för att sedan åka in till stan, hämtade upp polaren för byte till hans hoj och sedan var det bara på att igen......

Såg ni två suckers på en blå Speed Triple -01:a var det vi som var skyldiga...

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ingen av er som var här ute vid kusten å körde idag?
Mr Bandit å jag såg två hojs som svischade förbi mitt idag vid 14-15 tiden.
Den ena lät rätt gutt! :tummenupp
Hann dock inte se vad det var för hojar. Men den med det snajsiga ljudet var defenitivt en sportis, kanske var det en Blade. Den efterföljande kan ha varit nån sporttourer eller nåt.

Sen mötte jag en Gixxer 600 när jag var på väg hem från byn....i min Fååård!!!

Fään Instabil. Trodde du skulle förgylla min tillvaro idag med att dyka upp med din RF å diva dig med dina handtagsvärmare.
Tar du en sväng imorn är du välkommen.
Äh, fan ALLA är välkomna, VÅREN E PÅ G!!!!!

Blade 4-ever skrev:
2051686 Ja det var jävelen va hojar det var ute idag :yoparty

O hojfan gick precis som den skulle när den väl var igång. Tur man får lite kondis på kuppen varje gång man ska springa igång skiten :huvet

Hmmmm.... Möjligtvis inte dig som Instabil refererar till ang. bantningskuren?

Last edited:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Behöver man inte ansöka om visum innan man besöker er där ute, eller???

:D

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
Lobo Gixxer skrev:
2051727

Fään Instabil. Trodde du skulle förgylla min tillvaro idag med att dyka upp med din RF å diva dig med dina handtagsvärmare.
Tar du en sväng imorn är du välkommen.
Äh, fan ALLA är välkomna, VÅREN E PÅ G!!!!!

Jo det var nog en blade...

Går det att köra ut till dig ?? tyckte du "gnälde" lite om att det inte går att få ut hojen .. så jag vågade inte chansa på att köra det hållet .. ni har väl massor av grus på vägarna också ??

Det var underbart att inte frysa om fingrarna ... men jag frös om snoken ... hmm

spinnanders skrev:
2044694 Du med dina jävla värmare :tungan

Jag vill inte höra ett ord från dig ang mina värmare , nästa gång du vill värma fingrarna på mina handtag bryter jag dina fingar ett i sänder :fatta! :rofl

Alt, skaffa detta manliga tillbehör själv , jag skall med glädje hjälpa dig att montera det

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Da Fris skrev:
2051746 Behöver man inte ansöka om visum innan man besöker er där ute, eller???

:D

He he! Närå, de e lungt. Det är jag som bestämmer här ute!
Å likasinnade är alltid välkomna.
Kommer man å lökar sig med fordon på fyra hjul däremot är det bäst man har visa/pass och leg med sig.
OM man inte har något fränt muskedunder till bil vill säga.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha