Karlskrona

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Instabil skrev:
2051754 Jo det var nog en blade...

Går det att köra ut till dig ?? tyckte du "gnälde" lite om att det inte går att få ut hojen .. så jag vågade inte chansa på att köra det hållet .. ni har väl massor av grus på vägarna också ??

Det var underbart att inte frysa om fingrarna ... men jag frös om snoken ... hmm

Jag vill inte höra ett ord från dig ang mina värmare , nästa gång du vill värma fingrarna på mina handtag bryter jag dina fingar ett i sänder :fatta! :rofl

Alt, skaffa detta manliga tillbehör själv , jag skall med glädje hjälpa dig att montera det

Närå vägarna är hyffsade. Det är min gräsmatta som inte fattat att våren kommit än...
Hade du din "fina" gula reflexväst på´rej idag då? :rofl

Ha ha! Så Spinnis gillade dina värmare? Ha ha! Ja jag har alltid trott han varit en touringnisse wannabe! :rofl

Last edited:

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
2051823 Närå vägarna är hyffsade. Det är min gräsmatta som inte fattat att våren kommit än...
Hade du din "fina" gula reflexväst på´rej idag då? :rofl

Ha ha! Så Spinnis gillade dina värmare? Ha ha! Ja jag har alltid trott han varit en touringnisse wannabe! :rofl
jo.jag låg på din j**** väg. körde förbi vid 4 snåret...satan va dålig den vägen är nu.... :gnissla ..snuten va vid ramdala i dag.som tur va så hade ja en bil framför.vem va det jag viftade ner farten på :va .en kawasaki.från jämjö :tummenupp

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
bamsefar skrev:
2051980 jo.jag låg på din j**** väg. körde förbi vid 4 snåret...satan va dålig den vägen är nu.... :gnissla ..snuten va vid ramdala i dag.som tur va så hade ja en bil framför.vem va det jag viftade ner farten på :va .en kawasaki.från jämjö :tummenupp
såg dig precis när du hämtat hojen antar ja, var nån mupp i en saaaaaaab som ville rejsa lite, men du hängde av den rätt bra

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
bamsefar skrev:
2051980 jo.jag låg på din j**** väg. körde förbi vid 4 snåret...satan va dålig den vägen är nu.... :gnissla ..snuten va vid ramdala i dag.som tur va så hade ja en bil framför.vem va det jag viftade ner farten på :va .en kawasaki.från jämjö :tummenupp

Äh! Statsbor... Ni pallar ju ingenting. :D Lite knölar är väl inget...

Fan, då kanske det var dig jag mötte strax innan Konungshamns krysset från Torhamns hållet sett. :va
Då var det ju en "tyyyysen" cc å inte en "startmotor"...

Trodde det var en kille från Klakebäck som har en Gixxer 600 01-02a tror jag det är. Liknade färger som på din.

Wrrrroooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Blade 4-ever skrev:
2051686 Ja det var jävelen va hojar det var ute idag :yoparty

O hojfan gick precis som den skulle när den väl var igång. Tur man får lite kondis på kuppen varje gång man ska springa igång skiten :huvet
Ja det var jävla var roligt det var, själv så höll jag på att fastna i en fartkontroll på vägen hem :huvet

Robbsan, tror föraren som du räckte fingret till fick sig en smärre chock,de var faan kul att se ...(RESPEKT)

patexxx

To Hard To Get Down !!!
Gick med
15 Oct 2005
Hoj
YZF - R1
Ramdala?

bamsefar skrev:
Kom du från Jämjö?, jag slog med lyserna på en blå gixxer. Antar att det var du. Körde en brun Audikombi. Världen e allt bra liten. Ska ta ut min nästa vecka... :yoparty

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
spinnanders skrev:
2052503 Ja det var jävla var roligt det var, själv så höll jag på att fastna i en fartkontroll på vägen hem :huvet

Robbsan, tror föraren som du räckte fingret till fick sig en smärre chock,de var faan kul att se ...(RESPEKT)

det var skönt o se er grabbar....plus att ni vände o stannade till hos mig :tummenupp :yoparty
Snart så kommer det finnas en hoj hos mig också :banana

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
RD 250 /RF 900
spinnanders skrev:
2052503 Ja det var jävla var roligt det var, själv så höll jag på att fastna i en fartkontroll på vägen hem :huvet

Tror du att de hörde oss ??? de såg ju jätte glada ut när vi rullade in i 50 *ler*
när du körde om mig i 90 + varvade din inte alls mycket
:hihi

Jag passade ju på att motorbromsa ner till trean .. det låter ju såå gottt

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
bamsefar skrev:
2053227 dom som vill kan väl möta upp mig vid tolv.torget? :tummenupp har två tim att slå ihjäl innan pojken ska hämtas.....
Kul körning idag grabbar, galet fort ibland för mig o min passagerare :yoparty Vill ju gärna inte elda på förfullt när man har regerigen med sig :(

Faan Robban idag så startade din pärla med glans,skillnad mot igår, då sprang du mer än du körde :7peta ...........

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Hihihi... antar att jag kört på för låga varv innan så batteriet inte laddat ordentligt :4skrika Idag fick övervarvsskyddet jobba lite :tungan

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
spinnanders skrev:
2054274 Kul körning idag grabbar, galet fort ibland för mig o min passagerare :yoparty Vill ju gärna inte elda på förfullt när man har regerigen med sig :(

Faan Robban idag så startade din pärla med glans,skillnad mot igår, då sprang du mer än du körde :7peta ...........
Såg dig vid polishuset tidigare idag........ Vem var det du hade i släptåg med Ninjan, Spinnis :confused:

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha