Karlskrona

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Da Fris skrev:
Jag, The Duke och Fritte hade pratat om det. Tillverkar ni plogar på Dynan ???? :D
Tyvärr!!!! Men vi har en liten traktor som plogar där ibland :) Kan höra med honom, annars så får ni ringa till gatukontoret, dom ställer säkert upp med nöjt humör :lol Jaha hur dax ska detta ske om ni vågar trotsa snöovädret? O var isf...

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
ligger ju ett helt berg med uppskottad snö på torget.... tror inte d går så bra å köra mc där imårrn.... snökedjor å stödhjul så kanske d går

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
mrBandit skrev:
Gott nytt Hojår!! önskas alla galningar! :D :fyllisar
Tack för det och tack det samma........

Nej. vi var inte ute och körde för de som undrade..... :va

Ni som snackar om bana borde hänga med......själv är man ju anmäld....

http://www.motorcyklisterna.org/omsmc/omraden/misc/css/default.asp

Hoppas ni hade ett gott nytt år och att ni anmäler er till ovanstående kurs.
Jag vill inte köra ensam, vill ni inte köra så vill jag ha en fotograf... :squid

Bifogat

• Performence1.jpg
    Performence1.jpg
    34.4 KB · Visningar: 149

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
Gott nytt Hojår!! önskas alla galningar! :D :fyllisar
vad hände ute i världens ände igår?trodde att jag skulle få se dig ute,men inte då.. :huvet själv så sitter man med en jävla satans baksmälla... :mad: fy fan för sprit.ska aldrig dricka sprit mer :banana :rofl :hihi slår dig en signal ikväll när man har repat sig

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Lånar denna tråd lite...

Är på jakt efter en garageplats på Trossö (gärna i närheten av Wachtmeister) med möjlighet till mek och förvaring av verktyg/reservdelar. Hör av er om ni känner till ngt eller kanske har en hörna över i ert garage.

/Marcus

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
mada skrev:
Lånar denna tråd lite...

Är på jakt efter en garageplats på Trossö (gärna i närheten av Wachtmeister) med möjlighet till mek och förvaring av verktyg/reservdelar. Hör av er om ni känner till ngt eller kanske har en hörna över i ert garage.

/Marcus

Hör med Panos här på forumet, han kan ev. ha en plats över.

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
E det nån som kör (eller känner till nån) snöskoter här i krokarna???

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Från det ena till det andra: Någon som har gott om pengar å e sugen på en upplevelse? http://www.gosporttravel.com/Avdelning.cfm?AvdelningID=65 vi funderar på Monaco eller Monza
Att bara tänka Monaco kan få mitt Visakort att springa och gömma sig hos mamma. Sist jag var där gick det åt....... vågar inte ens tänka tanken. Själva loppet är ju kult, men racing är det INTE. Inte en omkörning så långt ögat kan nå och farterna är inte så värst imponerande :rolleyes: . Tacka vet jag fria träning till Estoril -95 när Schumi eldade upp sin Ferrari. Hade kunnat betala dyrt för en digitalkamera i handen då :D

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Da Fris skrev:
Att bara tänka Monaco kan få mitt Visakort att springa och gömma sig hos mamma. Sist jag var där gick det åt....... vågar inte ens tänka tanken. Själva loppet är ju kult, men racing är det INTE. Inte en omkörning så långt ögat kan nå och farterna är inte så värst imponerande :rolleyes: . Tacka vet jag fria träning till Estoril -95 när Schumi eldade upp sin Ferrari. Hade kunnat betala dyrt för en digitalkamera i handen då :D
vet att det är lite smådyrt i monte carlo, men d e nog sakerna runtom som lockar lite där oxå. Monza e ju d man ska se om d e fart man vill ha, lr sitta vid eau roughe på spa.

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Än så länge så finns det platser kvar,, Skicka ett pm eller ring Lobo, det är han som har listan.....God natt.....

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Frise-pånken, blir nog banan som skiljer pojkarna från männen... SPA. Var inom ramen inte så dyrt där, guldbiljetter buss å hotel ca 7000kr. Vädret är ju lite oberäknerligt där dock.

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
hittebarn skrev:
Frise-pånken, blir nog banan som skiljer pojkarna från männen... SPA. Var inom ramen inte så dyrt där, guldbiljetter buss å hotel ca 7000kr. Vädret är ju lite oberäknerligt där dock.
Tråkigt väder kan innebära bra race....... :tummenupp

Asfaltbarn

*Fartberoende*
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Honda CBR 1000 F -95
Da Fris skrev:
Tack för det och tack det samma........

Nej. vi var inte ute och körde för de som undrade..... :va

Ni som snackar om bana borde hänga med......själv är man ju anmäld....

http://www.motorcyklisterna.org/omsmc/omraden/misc/css/default.asp

Hoppas ni hade ett gott nytt år och att ni anmäler er till ovanstående kurs.
Jag vill inte köra ensam, vill ni inte köra så vill jag ha en fotograf... :squid

Jag ska köra bana, men jag betalar inte så mycket för att får köra bana som hos css. Visst, vill man ha kursen är det säkert inget att orda om men det är jag alldeles för snål för. Jag tänkte anmäla mig mig till nån utav Söndagsåkningarna på Sturup raceway i Maj, det är nämnligen varje Söndag den månaden och det kostar bara 300, synd bara att man inte kan anmäla sig förräns mitten på April... Än så länge har jag inte hittat några andra bankörningar här i söder att anmäla sig till.

hittebarn skrev:

Spa måste ju va grymt, och varför inte egentligen, frågan är ju bara om man inte kommer känna: Varför gjorde jag inte detta innan, i år kommer det ju inte gå lika fort alls, fast säkert tillräckligt för oss vanliga, men ändå liksom. :)
Moto Gp borde man ju också satsa på innan rossi slutar...

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Asfaltbarn skrev:
Jag ska köra bana, men jag betalar inte så mycket för att får köra bana som hos css. Visst, vill man ha kursen är det säkert inget att orda om men det är jag alldeles för snål för. Jag tänkte anmäla mig mig till nån utav Söndagsåkningarna på Sturup raceway i Maj, det är nämnligen varje Söndag den månaden och det kostar bara 300, synd bara att man inte kan anmäla sig förräns mitten på April... Än så länge har jag inte hittat några andra bankörningar här i söder att anmäla sig till.

Spa måste ju va grymt, och varför inte egentligen, frågan är ju bara om man inte kommer känna: Varför gjorde jag inte detta innan, i år kommer det ju inte gå lika fort alls, fast säkert tillräckligt för oss vanliga, men ändå liksom. :)
Moto Gp borde man ju också satsa på innan rossi slutar...
f
Sturup e ju skitliten bana ju, såg en film när dom provade Ferrari FXX på den. 2.4 liters lr 2.6 liters V8 kommer nog gå ganska fort ändå, ska bli kul å se i mars när d börjar hur dom går. Kul att dom börjat byta däcken igen vid depåstoppen iaf. Å åka på F1 är nog en once in a lifetime-grej, kostar ju fan så mkt. Men fan man lever bara en gång

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha