Kastrering med slö smörkniv eller ska det daltas här också?

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Och så ifrågasätter folk varför jag förespråkar dödsstraff :va
Ett människoliv är inte speciellt mycket värt att det inte går att avsluta relativt enkelt efter en sån här grej.
Men som sagt, det är nästan för lindrigt. Det bästa vore att låta ett gäng interner gå lös på honom med slipade tandborstar.

Fast Kristianstads fängelse består väll mest av våldtäktsmän av vad jag hört?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Ja Vä anstalten ska ha en avdelning för grova sexförbrytare.
Som sagt hoppas de använder honom som knulldocka, dock lär han hamna på psykiatrisk klinik.
Får väl hoppas på en Lisbeth Salanderbehandling av läkarna alá Peter Dorian 3 ggr om dan.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Glömde tillägga att vi borde sluta avtal med Usa och skicka våra våldtäktsmän till San Quentin och liknande anstalter. Vi kan ju betala för dem, de lär inte bli så långvariga ändå.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Ja Vä anstalten ska ha en avdelning för grova sexförbrytare.
Som sagt hoppas de använder honom som knulldocka, dock lär han hamna på psykiatrisk klinik.
Får väl hoppas på en Lisbeth Salanderbehandling av läkarna alá Peter Dorian 3 ggr om dan.

Väanstalten? Det var mer än jag visste att det fanns en, jag trodde bara vi hade fängelset inne i stan och alltid hört att det är där våldtäktsmännen sitter. Är jag fel informerad så :glömdet

Glömde tillägga att vi borde sluta avtal med Usa och skicka våra våldtäktsmän till San Quentin och liknande anstalter. Vi kan ju betala för dem, de lär inte bli så långvariga ändå.

Sibirien tycker jag vore lämpligt för mycket av fångvården annars. :yoparty

Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Väanstalten? Det var mer än jag visste att det fanns en, jag trodde bara vi hade fängelset inne i stan och alltid hört att det är där våldtäktsmännen sitter. Är jag fel informerad så :glömdet

Sibirien tycker jag vore lämpligt för mycket av fångvården annars. :yoparty

Bor du inte i stan?
Eller nyligen inflyttad kanske?
Vä anstalten är den du ser när du kör på motorvägen mot Malmö precis när den tar slut på högersidan,
Stora gula tegelbyggnader bakom skogen.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Det ligger en anstalt inne i Kristianstad där det sitter "normalfångar".
Det ligger en anstalt ute i Vä där det finns en avdelning för sexförbrytare och en avdelning för ungdomar.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
"Dessutom delade 27-åringen med sig av sitt material till en annan gärningsman, en 44-åring, bosatt på en ort utanför Kristianstad."

Det där antar jag är den typ som bodde mycket närmre mitt barn än jag klarar få mina sinnen att acceptera.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Bor du i Sölvesborg eller vad menar du?

Nej. Om det inte är uppenbara syftningsfel i artikeln skulle det betyda att 44-åringen bott i en liten ort utanför Ksd.....tänkbarligen mycket nära mitt barns hemvist. Isf är det många överensstämmiga uppgifter. Tiden för gripandet, åldern på den gripne medan de geografiska angivelserna är minst sagt vaga. Då vaknar ju frågan om det är fler 44-åringar som opererat där?

Tydligare?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Nej. Om det inte är uppenbara syftningsfel i artikeln skulle det betyda att 44-åringen bott i en liten ort utanför Ksd.....tänkbarligen mycket nära mitt barns hemvist. Isf är det många överensstämmiga uppgifter. Tiden för gripandet, åldern på den gripne medan de geografiska angivelserna är minst sagt vaga. Då vaknar ju frågan om det är fler 44-åringar som opererat där?

Tydligare?

Oki nu är jag med.
Dock så undrar jag vilken liten ort det kan röra sig om?
Bor själv i en minihåla Göinge Fridhem utanför Önnestad.
Trots en minihåla hade vi en av Nävringerånarna i byn!
Som vanligt simmar de fulaste fiskarna i de lugnaste vattnen.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Bor du inte i stan?
Eller nyligen inflyttad kanske?
Vä anstalten är den du ser när du kör på motorvägen mot Malmö precis när den tar slut på högersidan,
Stora gula tegelbyggnader bakom skogen.

Nej, jag är född i kommunen men missat Väanstalten och tror det är många som rör ihop dem och tror sexförbrytarna sitter inne centrum. Så knappast ensam om att va felinformerad. :glömdet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nej, jag är född i kommunen men missat Väanstalten och tror det är många som rör ihop dem och tror sexförbrytarna sitter inne centrum. Så knappast ensam om att va felinformerad. :glömdet

Förr satt sexförbrytarna på Kristianstad centrum, men de flyttades till Vä för en del år sedan.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO