Kastrering med slö smörkniv eller ska det daltas här också?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Tror du överskattar de pedagogiska effekterna av dina förslag. Vad är det som säger att internerna på Kumla skulle gå igång på det? Skulle du vilja sätta honom och vad säger det om dig och inte minst din läggning?

Förutsatt att de vill ha honom till det du föreslår. Vad är det för störning som kan få någon att vilja skita ner sig med att begå hämndvåldtäkt. Det krävs att man går igång sexuellt på att förnedra någon maximalt och då är man nog rätt twistad. Om man i sin tur njuter av att någon så pass twistad person utför detta, hur sunt är ens eget förhållningssätt? Vill man ha den sortens folk till att springa ens ärenden? De interner du refererar till skall ju med största sannolikhet ut i samhället igen. Tror du de begränsar sig till övergrepp du tycker är ok?

Är det nåt jag tröttnar på så är det när de som gör anspråk på att vara de goda och "rättskännande" börjar tävla i att skrika och fantisera om bestialiska önskeåtgärder. Vad säger det om hur det står till i pallet hos de personerna och varför skriks det inte lika högt om bra åtgärder för de drabbade?

Om man bara ger bränsle åt hatet i oss, blir det något över till medkännande med offren och viktigare, kommer drabbade att kunna ty sig till någon som bara hatar?

Tänker på dottern till han som levde om i Umeå(?). Hon skrek inte på hämnd, hon ville bara att han skulle hållas borta och uttryckte hur uselt det var "att de bara släpper ut en sån människa".

Nu kommer säkert någon imbecill individ med påståenden om att jag talar för förövaren. På intet sätt.

För det första så min sexuella läggning är straight rakt igenom, gift med en av motsatta könet och har 3 döttrar.

Visst jag förstår ditt resonemang, men det jag känner inombords är faktiskt mina känslor över såna stollar.
Gör det mig till gay eller?

Håller med dig att krutet ska läggas på de drabbade och har skrivit det flera ggr i tråden också.

Sen att du försvarar förövaren kan jag säga till andra andra att det gör du definitivt inte.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Vad är det för störning som kan få någon att vilja skita ner sig med att begå hämndvåldtäkt.

Tänkte faktiskt också på det. Nog ska man vara jävligt arg på nån innan man får för sig att göra nåt sånt. "Nä, nu jävlar! Jag ska ta mig fan böga upp dig!".

Jag har då aldrig varit så arg iaf.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...