Vem ska jag lita på då!!!. Allt ser exakt lika ut som på min 87-88 ans 1100R förutom just bromsskivorna!!!
Katanapilot skrev:Lita inte på honom :
Katanapilot skrev:Lita inte på honom :
Puttra skrev:Vem ska jag lita på då!!!. Allt ser exakt lika ut som på min 87-88 ans 1100R förutom just bromsskivorna!!!
Puttra skrev:Vem ska jag lita på då!!!. Allt ser exakt lika ut som på min 87-88 ans 1100R förutom just bromsskivorna!!!
Japp, me my self and eye har haft det lite trevligt i kvällalias zx12r skrev:äää du upppa så sent hehe
Japp skivorna är dom som sitter på hojen som jag har på min profil.RPM lover skrev:Spelar inte så stor roll, slå i en halvliter i varje ben så blir det bra ska du se.
Skivorna är det dom som sitter på hojen på din bild som finns på din profil?
Ta annars ett bra kort på dina styrhalvor så ska jag luska ut vilket årtal dom kommer från och model.
Puttra skrev:Japp, me my self and eye har haft det lite trevligt i kväll
Japp skivorna är dom som sitter på hojen som jag har på min profil.
Uppgifter enligt Hanyes service manual till SuzukiKatanapilot skrev:Lita inte på honom :
GixxerMike skrev:Uppgifter enligt Hanyes service manual till Suzuki
Puttra skrev:Tror dig, har ett svagt minne av just 417cc, lite udda oljemängd. Då bestämmer jag mig för att det är 86-88ans 1100R framgaffel jag har & tippar i 417cc SAE 15 så blir det nog bra.
Biker66 skrev:Puttra: såg på din profilbild att du har mycket blått på grenrören, hur ser dina stift ut ?
Oj, 1295=original! Har jag missat ngt, lr?Puttra skrev:Tycker du det ser ut som det gått varmt?. Motorn som sitter i ramen nu har jag faktiskt inte kollat stiften på. Motorn är iaf original & vad systemet varit med om har jag ingen aning om. Har en bild på den innan jag köpte den & då satt det RS 36or på den, om det var mer godis i motorn vet jag inte. Cykeln köptes i delar på Prospeed i Stockholm men dom satte ihop motorn.
Katana org skrev:Oj, 1295=original! Har jag missat ngt, lr?
/Uffe
Biker66 skrev:Mager blandning ställer till mycket skit och de där rören har gått redigt varmt
Men fick du systemet i det skicket gör det förstås inget
Biker66 skrev:Vad har du knaprat nu då ??
Kul, jag värmer upp för att bli frånåkt å det grövsta...
ZERO-Fighter skrev:Yiiiiiihaaaa and Hallelujah!!!!!
Vevaxeln är klar hos Motospeed! Här ska skruvas. Beware all you f*ckers out there. Prepare to wipe your tears and asses, you'll be thunderstruck!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|