Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Oljepumpsdreven PASSAR jättebra på 1100:an.=Hi Flow.
Behöver Du inte dem själv så är jag spekulant
Du menar att 750 dreven ger Hi flow effekt på 1100an?
Last edited:
Oljepumpsdreven PASSAR jättebra på 1100:an.=Hi Flow.
Behöver Du inte dem själv så är jag spekulant
Är det inte inställt till den 6/8?Kolugnt på GSX-tråden, kollar alla på fotboll . På onsdag är det körning på Barkarby igen. Så ni i Stockholmsområdet, bums ner i garagen och sätt på ljuddämparna nu så jag får lite sällskap på körningarna .
/Ingvar
Hejsan, funderar på hur mycket som måste fixas för att få en GSXR gaffel på plats på en GSX -81? Är det bara att byta styrkronor o klämma dit gaffelbena?
Har GSXR framfälg på den nu på originalgaffel som förra ägaren monterat.
Mvh Håkan
Jomen jag åkte ju tvåsitsig bil till Västerås. Det andra sitsen var redan upptagen .
/Ingvar
Jomen jag åkte ju tvåsitsig bil till Västerås. Det andra sitsen var redan upptagen .
/Ingvar
Du kör liksom mig "klassisk stil" , annars påbjuder ju modet att man skall skrapa i knät fastän hojen står nästan upprätt .
/Ingvar
Jo visst är det så, luftrycket för dagen mäts tex av många bänkar.
På Supertwin står en rätt fullkittat MJP-bänk
Är det inte inställt till den 6/8?
SsssjjjooooouuuuDu menar att 750 greven ger Hi flow effekt på 1100an?
I princip!!!Lite fästen till instrumentering,hastighetsmätardrivning,styrstoppar och lite annat pill.Men kronorna passar direkt i styrhuvudet!Blir trångt med oljekyl utan att kapa skärmen annars BYT framför allt bättre bromsar.Hejsan, funderar på hur mycket som måste fixas för att få en GSXR gaffel på plats på en GSX -81? Är det bara att byta styrkronor o klämma dit gaffelbena?
Har GSXR framfälg på den nu på originalgaffel som förra ägaren monterat.
Mvh Håkan
Ssssjjjooooouuuu
.
Exakt samma som Hi Flow drevenOh dear en felskrivning...
Typ som SUG MOTORER.
Exakt samma som Hi Flow dreven
750 motorerna har glidlagrade vevaxlar och behöver därmed bättre flöde.
K-kid, jag trodde vi fått in doktorn på 'rätt' spår ett tag, men det sket sig, hoppas det går bättre för dig
Skickar ett litet bildbevis på rangordningen mellan några utvalda MC-modeller . Tack "Conseal" som förevigade ögonblicket på Barkarby i onsdags.
/Ingvar
Snyggt, med resning o allt Vore kul med en kurva på din motor....
/U
Du får komma och köra från mig (eller inte) så vet jag om jag har mer eller mindre pulver i spisen än du. Har jag mindre får jag jobb i vinter, annars inte .
/Ingvar
Börjar låta duell i gryningen om er två, tror minsann jag ska försöka se den catfighten
Börjar låta duell i gryningen om er två, tror minsann jag ska försöka se den catfighten
Kul att du dök upp.
Jag var tyvärr fullt belastad i bänkrummet men några ord hann vi ju utbyta.
Och eftersom fläktarna inte är klara så var jag full i avgaser.
Nu ca 3 öl senare är det dax att duna!
Jag hade också tänkt att komma, men när jag blickade norröver och såg de kompakta kolsvarta regnmolnen tunnade jag helt enkelt ur. Det får bli någon annan gång.
/Ingvar
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |