TheHenrik
Jag väljer att inte skriva något här.
Tackar!Tror jag har några liggandes,..ska kolla skicket!
Fullkomligt omöjligt att få ner foten på rätt plats just nu
Henrik F
Tackar!Tror jag har några liggandes,..ska kolla skicket!
nej håller på med en stång som är ungefär lika grovt som tändstifts hålet som jag sätter klockan imot & vrider tills indikatorn stannar. Därifrån så ska jag väl backa vi kan ta 1mm & läsa vad gradskivan visar. Ska jag därifrån vrida motorn baklängest 360* tills klockan stannar igen backa 1 mm & på nytt läsa av gradskivan?
Mitt något skeva stöd tar i växelreglaget på mina Raaskpinnar. Finns det någon som har ett rakt stöd som passar min gsx 1100e 1982??
På vilket sätt är stödet skevt?
Hej.
Jo stödet är lite böjt "utåt" och dels lite i sidled. M a o när det är uppfällt så är foten på stödet precis där min vänsterfot borde vara för att lägga i tvåan osv. Jag tror att jag är orsak till detta själv då jag tog hem hojen på släp. De andra hojar som jag haft har tålt att bli nerspända med stödet som mothåll.
Det verkar som om jag knäckte till detta lite när jag gjorde som vanligt
Henrik
Äntligen är man igång!.. Missade bänkkörningen pga ett haveri på startmekanismen men med en massa skit i boden så fungerar det igen. Effekten får jag kolla vid annat tillfälle men skillnaden är som natt och dag.
Blir premiär i Lindesberg i helgen så det är väl då man får se om man har gjort rätt..
Ser fint ut, hoppas premiären går bra. Själv skall jag till Västervik på lördag och gasa lite.
/Ingvar
Ja just det! Synd att det var samtidigt. Du får ha lycka till och visa att gamla Suzukihojar fortfarande är att räkna med..
Här, http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4212109&postcount=47 ,fanns det ett knippe GSX-er som du vet. Kul att få se och höra ditt monster, kommer att bli fint det där.
Fler bilder finns på http://www.rabiatmotor.com/
/Ingvar
Den hojen står nu i mitt garage.
Nu eftersöks bakram med stagen för original skjutspinnar ev. krashad katana ram, sadel, Sadellås, Baklykta.
Hojen ska tillbaka till originalstuk.
Info mottages tacksamt.
Nej jag dammsuger inte marknaden för det har jag inte råd med.
Jag hittade den på blocket och den var till salu i delar.
Jag var intresserad av 1327án som sitter i hojen.
Jag frågade om pris på hela hojen och fick då ett bud jag inte kunde motstå så därför köpte jag den.
Jag efterlyste en ny bakdel då jag tycker at en katana förtjänar ett bättre öde än en SV1000 bakdel.
Motorn som sitter i ska i min andra Katana.
Bandit motorn ska i ett R-chassie jag också köpte idag. katanan jag köpte ska få en Gsx motor, Vad för någon vet jag inte ännu.
Det vore guld om du hade lite av dom delarna jag eftersöker.
Mvh
Matte
Liten bild från körningen i västervik
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |