Katana och GSX 1100-tråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Jovisst, men var de tvungna att sätta blombuketter på hojarna ??
Det ser lite, ähum, fjolligt ut...
:D

Det ser ju verkligen ut som det. Kan det vara den där "prajd"-festivalen?

(Knappt så man vågar komplimentera skönheterna, hrmm, de brutala bestarna, eh, motorcyklarna that is, motorcyklarna!

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Det behövs blommor för att neutralisera lite av utstrålningen från de stenhårda GSX-erna, folk kan ju bli rädda annars.
Då skulle du sett Katana.org's telefon...han får väl själv berätta om färgen på tangentbordet:D

/Ingvar

Du lovade ju att inte säääga något:gnissla

Men har alla andra missat det senaste i ekotrimmning? Blompotta is da shit:yoparty

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Så här står den nu

OBSERVERA: Inga blombuketter !
:tungan

Bifogat

• IMG_2139.jpg
    IMG_2139.jpg
    209.4 KB · Visningar: 117

Biker66

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Nääästan, det är min 1200-sats som jag skulle mäta upp åt DrBike, men han hörde inte av sig igen.

Katana org

Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Stiligt :yoparty

Jag pratade med chrille08 igår, han ska påbörja tanklagandet i helgen.

Det tar sig på norrsidan eller hur katana_org:)

Ja snacka o visa bilder har ni ju alltid varit duktiga på:D Men ni är sååå välkomna ut ur era lador.
Du har ju redan luftat och Biker väntar ju bara på munstycken beställda ifrån.......... Så det börjar ju dra ihop sig för ett mullerparty:yoparty
Om vi nu med småmotorer kan ingå i ngt dyligt:gnissla Att sedan Chrille08 skulle hitta plastic padding till sin tank är ju nästan att hoppas på för mycket, lr? Visst ja sedan har vi ju haveristen i Gottröra lr var det Gullmarsplan:tummenupp

/U

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Gsx1100es ++
Ja snacka o visa bilder har ni ju alltid varit duktiga på:D Men ni är sååå välkomna ut ur era lador.
Du har ju redan luftat och Biker väntar ju bara på munstycken beställda ifrån.......... Så det börjar ju dra ihop sig för ett mullerparty:yoparty
Om vi nu med småmotorer kan ingå i ngt dyligt:gnissla Att sedan Chrille08 skulle hitta plastic padding till sin tank är ju nästan att hoppas på för mycket, lr? Visst ja sedan har vi ju haveristen i Gottröra lr var det Gullmarsplan:tummenupp

/U
Att bero på mullerparty. I morgon skall jag till Kjula och köra lite 402, då utan insats:yoparty.

/Ingvar

Biker66

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jomen !

Nu är 14,2km avklarade !

Varmt satan, ett jävla avgasbröl, härligt vinande från primärdrivningen (trodde jag blivit med kompressor...) och myyysigt drag hela vägen upp till 5krpm
:banana

Jo kåt-org, du fick rätt, jag 'råkade' hamna i en bromsbänk också...
Bara för att snabbkolla lambdavärdena lite grovt, men 50 kusar på kvartsgas verkar väl lovande ?

Burnadanne var också där och smålog mest utanför fönstret.
Han verkar gilla oljud, undrar varför han slår sönder sina pulser med den där lilla propellern ??

Visst, han har 274 anledningar, men ändå...

Burnadanne

GSX 1100 Turbo
Gick med
15 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSX 1100 turbo
Han verkar gilla oljud, undrar varför han slår sönder sina pulser med den där lilla propellern ??

Visst, han har 274 anledningar, men ändå...[/QUOTE]

Har man en gång fastnat i turbo träsket så har man:)
Kan de bli en onsdags körning till Vaxholm!!??? :Bugar

Katana org

Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Nu är 14,2km avklarade !

Varmt satan, ett jävla avgasbröl, härligt vinande från primärdrivningen (trodde jag blivit med kompressor...) och myyysigt drag hela vägen upp till 5krpm
:banana

Jo kåt-org, du fick rätt, jag 'råkade' hamna i en bromsbänk också...
Bara för att snabbkolla lambdavärdena lite grovt, men 50 kusar på kvartsgas verkar väl lovande ?

Visst, han har 274 anledningar, men ändå...

Har sagt det förr, är det på riktigt:D Kul som satan:yoparty Nu vill vi inte höra ngt mer snack om fix hit o dit. Utan nu är det åka som gäller.

/U

Biker66

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tack för kurvan Peter, den går till hemsidan för att visa hur en perfekt justerad motor ser ut :)

Jodå Uffe o Danne, jag ska kämpa på med inkörningen då jag finner tid.
Men det polisinfekterade Vaxholmsområdet med det här tordönsekipaget tror jag inte är någon bra idé :näsblod

Återstående fixar förutom förgasarjusterinar: Mellanrör till det egentliga avgassystemet och fixa vibrationer i frambromsen. Osså en besiktningstid på det...

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Tack för kurvan Peter, den går till hemsidan för att visa hur en perfekt justerad motor ser ut :)

Jodå Uffe o Danne, jag ska kämpa på med inkörningen då jag finner tid.
Men det polisinfekterade Vaxholmsområdet med det här tordönsekipaget tror jag inte är någon bra idé :näsblod

Återstående fixar förutom förgasarjusterinar: Mellanrör till det egentliga avgassystemet och fixa vibrationer i frambromsen. Osså en besiktningstid på det...

Besiktning!!! , Din hoj e ju Trimmad den går ALDRIG igenom:D

Biker66

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Joorå, tack vare dig har jag ju en kurva som visar att jag inte har mer än 51bhp i rovan :tummenupp

Burnadanne

GSX 1100 Turbo
Gick med
15 Sep 2006
Hoj
Suzuki GSX 1100 turbo
Fan vad bra, jag skulle vilja reg. besiktiga min turbo, då kan jag låna ditt bänk papper. dvs. ned trimmat:)!!!!!!!!!!!!

Katana org

Gick med
30 Apr 2005
Hoj

Hur var det bestyckat vid bänkningen? Så du menar att megafonen inte får vara med längre:va

/U

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...