ZERO-Fighter
Hotrodder...
:kocko Ursäkta en färsking på chatten. Föregående inlägg är riktat till Lill-Orvar
Biker66 skrev:1mm squish, 107,5/109,5.
Tänkte att mina små ventiler funkar bättre med fokus lite längre ner i registret... ingen som råkar ha en 30/27-topp till övers ??
Biker66 skrev:1mm squish, 107,5/109,5.
Tänkte att mina små ventiler funkar bättre med fokus lite längre ner i registret... ingen som råkar ha en 30/27-topp till övers ??
RPM lover skrev:Nej tyvärr men du kan få köpa köpa en fräsch 29,5/24,5 i höst kanske
chrille_08 skrev:Sedär, nu börjar han igen, bla bla bla. Du ska inte sälja nånting serru.
Varför? Jo i höst börjar din hjärna smida nya planer för nästa år kring din Katana osv. Så det är bara att lägga ner, så du vet
Nej Peter, jag missunnar inte dig den toppen. Inte än iaf.
Med Anders tänk, behöver jag nog en fot packning till så min squish åtminstone blir 1,25mm. Tänkvärt. Vid vilka grader brukar man mäta PTV? Input guys.
Så fort den ligger till vänster om mittläget räknas det nog som PTV, åt andra hållet blir det PTH men det är ju inte lika skönt.chrille_08 skrev:Vid vilka grader brukar man mäta PTV? Input guys.
Qwerty skrev:Oj oj farligt farligt känner jag. Bestämmde för ett litet tag sedan att min squish ska minskas från ca 1,25 till närmare 1,0 eller ytterst lite under(0,98), eller vad det kan tänkas landa på (inte mindre) och även hos mej sitter modified kammar. Ska man börja bli orolig eller är detta dåliga omen bara över er med ännu äldre cyklar.
RPM lover skrev:Brinken
Kan du hitta regler för MC nånstans när det gäller Lazzat i sommar hittar bara för bilar.
Vi syns i helgen
andersbrink skrev:Grmbl, det är SSRO's regler som gäller. SKIIIIIT!
Dvs precis likadana som för SDC. Kika på SDC's hemsida. Dvs Super Pro Street Bike, Pro Street Bike och Street Bike 10.10 index.
RPM lover skrev:Vad står SSRO för ??
Tjenare!chrille_08 skrev:Pratade med Roger på MS igår och frågade när mina avgasventiler, BD 24,5mm, ska dyka upp. Han svarade uppgivet att det undrade han också. Han hade inte fått nåt lev.besked själv från leverantören. Tiden går och nu undrar jag om någon vet nån som kan ha 8st dylika. 25mm kan fungera också.
Nån som vet nån annan lev. förutom APE och BD? länka isf, snälla.
Har iofs inte hört nåt om min topp är klar men ska ringa idag. Slutligen, finns det nån i mellansverige som med relativt kort varsel kan byta ett foder och plana samt borra/hona det? MS hade ingen möjlighet. Timingen är som alltid kanon . Dels kamtimingen och dels "rastimingen" lagom till semestrar odyl.
chrille_08 skrev:Nån som vet nån annan lev. förutom APE och BD?
http://www.schnitzracing.com/ har allt på hyllan. Däremot lönar det sig inte att köpa ifrån USA om man inte beställer för ca 5k eller mer - om du nu inte har nån polare i USA som kan göra nåt åt det, dvs slippa moms och tull.
Provade du att annonsera på http://www.ncracing.com/ ?
/kvaletta men bortspolad
RPM lover skrev:Fick bilder på Gradins haveri idag hoppas han lägger upp dom så ska ni få se på ett trumsolo..
Gradin skrev:Vad säger dina erfarenheter Brinken? Finns det hopp för toppen?
Det ser ut som mycket av alut som är i toppen kommer från kolven.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|