Biker66 skrev:4 plattor..??!!
JAG KOMMER !
chrille_08 skrev:Du får väl komma när bänkningen är klar, siffror går bra ihop med öl. Fråga Tommy om han inmundigade nån efter sin med de siffrorna....
Jag bor ju troligen rätt nära dig och pilsner är gott . När din hoj är klar kan vi kanske ses på Gottröra macken.chrille_08 skrev:Du får väl komma när bänkningen är klar, siffror går bra ihop med öl. Fråga Tommy om han inmundigade nån efter sin med de siffrorna....
ZERO-Fighter skrev:Jag bor ju troligen rätt nära dig och pilsner är gott . När din hoj är klar kan vi kanske ses på Gottröra macken.
Biker66 skrev:Lite känslig idag ?? (fråga, ironi)
Enligt mig fungerar frågetecken som negationer, jämnt antal får motsatt verkan, härav följer att ditt inlägg är ett påstående
Nåväl, trodde det framgick av sammanhanget att det var undertecknad. (svar på din fråga)
Hur som haver ser du resultatet som en biprodukt till tråden jag lade in tidigare idag om 'Helgens tävling'. (ledtråd)
Balooröst: -Jag hoppas du förstår !?
RPM lover skrev:Det är Race i helgen i Västerås så nu skall det vridas stumt igen.
Abrahamsby, Hummelbol eller? I så fall är det väl grussprättare som gäller. Ge mig en mer specad vägbeskrivning så kommer jag skrämmer grannarna i skenchrille_08 skrev:Hmm, nästa år då....som det verkar innan jag får vrida på igen...
Men du får hemskt gärna bröla förbi och visa mina grannar att tystnaden är högst temporär Jag bor 7km från macken upp förbi kyrkan, men du....håll höger. Sommargästerna anlitar mitt-trafik i bästa fall. Biker66 kan ju kommentera hojvänligheten på sträckan i övrigt
Hur visste du att det var jag??? Jag använde ju mitt Baloo-alias när jag SMS:ade dig...RPM lover skrev:Nå biker66 vad slutade dagen på för tid ? och har du fått blodad tand nu när du provat på 402 m för första gången ?
Själv så slutade jag med 6,25 som bästa tid och i hastighet 194,95 km/h.
Hmm, måste vara från första repan så upprätt som jag sitter.Wibbe skrev:Biker66, såg att du fanns med på bild här, http://www.mek.nu
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|