Ujuj, en övergiven sådan har jag velat hitta länge nu... :letasmileyandersbrink skrev:GSX vevaxel, rakskuren. Nån som har en liggandes?
Missade nyligen en rakskuren billetkorg !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ujuj, en övergiven sådan har jag velat hitta länge nu... :letasmileyandersbrink skrev:GSX vevaxel, rakskuren. Nån som har en liggandes?
LillOrvar skrev:Nån som har ett förslag på ett alternativt avgassystem för gatbruk till Vance & Haynes Megafone?
Biker66 skrev:Ujuj, en övergiven sådan har jag velat hitta länge nu... :letasmiley
Missade nyligen en rakskuren billetkorg !![]()
Jättefint, men....PM:a nästa gång så didärna andra långfingrade individerna på forumet inte trissar upp priset så förbenatMikael_1150 skrev:Känns väl bra att få en andra chans, eller ?
andersbrink skrev:Du lär nog bygga ett eget. En som kan svetsa rostfritt och aluminium kan hjälpa dig snickra ihop nåt snyggt. Mattes hemmasnickrade kanske kan ge dig lite inspiration. http://www.mek.nu/racing/040912_lazzat/imagepages/image154.htm
Har för mig det går från 2-1/2" i "bananen" upp till 3" strax innan ljuddämparen. Han kramar ur ca 230 på slangen med den där hojen. Låter väldigt civiliserad.
chrille_08 skrev:Jag bytte gaffelkronorna för att få dit min 16" fälg, allt från en 750-83. Dock är den fälgen väl smal. Den var iaf 1cm bredare i navet än org. Men som det mesta så var det ett "bolt-on" jobb förutom att styrlåset inte fungerar längre.
Har undrat lite om tjockleken på navet 84-87.....nån som kan mäta?
RPM lover skrev:Jaha kära vänner vad ska jag säga mer än att nu är jag hojlös. Allt är sålt.
(trodde du aldrig eller hur biker ? )
Det har varit roligt att lära känna er bla bla.......
Hoppas att du har många bilder på Katanan nu när du får lipa dig till söms![]()
Katanapilot skrev:RPM lover skrev:Jaha kära vänner vad ska jag säga mer än att nu är jag hojlös. Allt är sålt.
Hoppas att du har många bilder på Katanan nu när du får lipa dig till söms![]()
Kommer inte att tro mig men jag har bara ett kort från vänster sida förutom lite burn bilder från tävlingar.
Biker du skulle bara veta![]()
RPM lover skrev:Närå så lätt blir ni inte av med mig....... ska ta och stänga in mig i garaget så får vi se vad jag kommer ut med i vår, är ju tvungen att ha nåt till nästa år eller hur chrille ?
Biker66 skrev:Jämrans vad snacksalig du blev nu då !
Men...vad står det?? Med lem !?! Har du blivit osäker på din sexualitet eller...??
Själv sitter man hemma och snörvlar, blir f-n inget race imorrn.
Däremot fick jag tid att uppdatera hemsidan, sommarens eskapader härmed nedplitade.
Har jag glömt nåt lär väl Chrille påminna mig...![]()
RPM lover skrev:Jaha kära vänner vad ska jag säga mer än att nu är jag hojlös. Allt är sålt.
Närå så lätt blir ni inte av med mig....... ska ta och stänga in mig i garaget så får vi se vad jag kommer ut med i vår, är ju tvungen att ha nåt till nästa år eller hur chrille ?
Katana-mannen skrev:Tjena RPM,
Jaha du har krängt rubbet? Var går grejerna numera då? Såg ditt chassie på blocket, det förklarar ju en del...
Jaha, nya projekt förtsår jag!
Ha det
Kat-Man
kan man inte få med farbror ut och terrorriserra på på vägarnaRPM lover skrev:Motorn i Kalmar
Fälgarna i Sundsvall
System och platta i Göteborg
Chassie i Västerås
Nya projekt njaaaaaa vi får se men känner jag mig rätt så blir det väl nåt![]()
Eller så kanske jag borde få min -0 års kris och inte göra nåt...![]()
katana skrev:Det är kanske på sin plats med en nostalgisk bild från Västerås i sommar...
RPM lover skrev:Motorn i Kalmar
Fälgarna i Sundsvall
System och platta i Göteborg
Chassie i Västerås
Nya projekt njaaaaaa vi får se men känner jag mig rätt så blir det väl nåt![]()
Eller så kanske jag borde få min -0 års kris och inte göra nåt...![]()
Katana 1168 skrev:Och jag som trode jag var ensam med en i västerås trakten... :-(
Är det nån man känner som köpte chassiet?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |