Panos
Advrider
Shit
De var inte dåligt de inte
De var inte dåligt de inte
............på väg till styska katträffen då stoppade jag i falkenberg och RG mätte trycket åt mig, då var det ok enligt honom.
Ni som kör med individuella luftfilter, har Ni satt fast förgasarna på något mer sätt än bara i insugsgummit? Orginal sitter dom fast mellan insugsgummitgummit och i luftburken va?
Bygga någon typ av stag som man fäster i toplockskruvarna kanske..?
// Linus
Du verkar vara om dig och kring dig med katanan.
Finns det några katana träffar i sverige eller är det ett utdöende släkte
Är träffen i Tyskland stor
hejsan,
vi var två katanor som åkte dit (det blev ju hyrbil från halmstad där min oljelampa började lysa kl 10 på fredagkvällen...) förutom oss var det ca 50 hojar på samma träff, himla kul, enbart katanor, vi fick alla fall pris för "längst resa" till träffen. De kör denna träff 2ggr om året, lärde känna dem i tyska katanaklubben som arrengerar träffen, så det kanske är dags igenom om något år att besöka dem.
dåligt med sådana i sverige, brukar väl finnas minst en på varje hojträff
/Katana-Mannen
Hallå hallå!
Igår köpte jag mig en katana. Det är 750 varianten av årsmodell -81 importerad från Tyskland ganska nyligen. Den är i stort sett orginal och jag undrar vad som kan behöva göras i serviceväg? Jag har ingen historik över huvudtaget... Byta olja och filter tänkte jag i alla fall göra. Nån som vet hur mycket olja den rymmer? Tänkte åka ner till Lund på fredag så alla tips på vad man kan titta lite extra på för att få en lyckad långtur tas tacksamt emot
är det någon som vet vilka modifikationer som är nödvändiga för att ef toppen ska passa gsx 1100 motorer mellan 80-83. ??
Undrar om det är någon som kan tipsa om var jag kan få tag på vänster motorkåpa till min katana (motorn är från en 1100 E -84), en startmotor till samma motor och om det finns instrument med fungerande varvräknare eller någon som kan reparera?
Man får gratulera Tommy!! Måste varit underbart att höra den mullra igen. Startade själv min förra helgen efter 2 år under täcket. Raka rör och 4 cementväggar är rena kärleken att lyssna på // Ante
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |