Burnadanne
GSX 1100 Turbo
Nyår!!!
Gott nytt GSX år på er allihopa!!!
Gott nytt GSX år på er allihopa!!!
Tack! och detsamma!Gott nytt GSX år på er allihopa!!!
Jag har hittat ett mclarm på hyllan som har legat där i 15-17 år typ.
Så nu tänkte jag att jag ska ta och ta till vara på min investering och montera larmet på en av hojjarna. (bättre sent än aldrig)
Jag har inte monterat något larm på någon hoj förut så jag behöver lite hjälp med en av anslutningarna.
En av kablarna ska kopplas till något som blir jord när tändningen slås av. Det är härdsmälta i kolan på mig. Jag kommer inte på något bra alls.
Någon som är lite haj på larm och som har något bra förslag så är jag tacksam för lite input
En av kablarna ska kopplas till något som blir jord när tändningen slås av. Det är härdsmälta i kolan på mig. Jag kommer inte på något bra alls.
Det är ju bara att koppla ett relä med växlingsfunktion. Koppla 12v FRÅN tändnings låset till reläet(86) så det drar när du slår på tändningen och koppla jorden på (85 & 30) och (87a) till larmet. Då har du jord till larmet när du slår av tändningen (när tändning är på så har du ingenting)
Finns den på Öland????????????Tjena!
Jag har en kompis som har en Bakker-hoj utan motor som han funderar på att avyttra. I övrigt skall den vara komplett. ( Alu-tank, WP-dämpare osv) Reggad som -84 och det har suttit en GSX-motor i.
Frågan är vad man kan få för en sådan? Prissättning?
Henrik F
Finns den på Öland????????????
Tjena!
Jag har en kompis som har en Bakker-hoj utan motor som han funderar på att avyttra.
Tjena!
Jag har en kompis som har en Bakker-hoj utan motor som han funderar på att avyttra. I övrigt skall den vara komplett. ( Alu-tank, WP-dämpare osv) Reggad som -84 och det har suttit en GSX-motor i.
Frågan är vad man kan få för en sådan? Prissättning?
Henrik F
Hej igen!
Är det någon som har en kvalificerad gissning på priset?
Henrik
Det beror ju lite på om det är rundrörsram eller alu. ram.
Gaffel , hjul.
En bild skulle underlätta.
Hej igen!
Är det någon som har en kvalificerad gissning på priset?
Henrik
Fråga: Nån som kommer ihåg adressen till firman i usa där man kunde köpa Mikuni RS förgasare för 679usd?
Jag ska ha med ett set hem i nästa container.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|