Imorn ska det skruvas på lock-up och hi-flow oljedrev. Undra om det blir någon kännbar skillnad?
Enda fördelen med lock-up på gatan är om man har mycket vrid i motorn så slipper du ha så hårda kopplingsfjädrar.
Efter att ha åkt "Mälaren Runt" med kaffe termos och fru på lördagen var det dags att sota ur pendlarhojen lite på söndagen.
/Ingvar
Efter att ha åkt "Mälaren Runt" med kaffe termos och fru på lördagen var det dags att sota ur pendlarhojen lite på söndagen.
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4902233&postcount=10
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4902237&postcount=11
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4902238&postcount=12
/Ingvar
... Såg ut som om Danne var lite xtra het i internbataljen?
/U
Jag kommer vid skrivandes tidpunkt inte in på oldskoolsuzuki.info Är det nåt fel där eller????
Henrik F
Just nu sitter lock-upen skruvad stumt.
Hjälp.
Kanske blir en hösttur ner till Estokolmo snart. Klarade nämligen körkortsteorin idag. Bara uppkörning som återstår då.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |