Jupp.. Kostar???
Har en original tändkåpa från en EF. Passar den?
Portot om du vill ha den.
Skicka ett PM med din adress så fixar jag resten.
Nix, för grund. Eller har du en EF rova i Katanan?
Vilket minne man har. Jag tittade på den senast i går kväll
Vi är där som vanligt!
Men eftersom gikten har drabbat gubbarna på den här tråden så har vi skaffat nya lekkamrater tills dess att Ni är friska igen!
Andra onsdagen i rad denna kväll 200+ hojar å detta under semestern
Ta nu all meduzin till sista droppen så Ni kan vara med å gasa lite, kulmen blir väl i augusti med lite roliga aktiviteter...
Har gasat idag på eftermiddagen/kvällen, jobbade ju igår kväll. Blev väl 20mil. Ett varv åt vardera hållet på "BultenRing". Och lite åka runtomkring. Blev väl tre pitstopps för bränslepåfyllning på Café Rosenhill . Vill ni ÅKA! Så kom över på södersidan alternativt se ut en bra rutt på norrsidan.
/U
Vi är där som vanligt!
Men eftersom gikten har drabbat gubbarna på den här tråden så har vi skaffat nya lekkamrater tills dess att Ni är friska igen!
Andra onsdagen i rad denna kväll 200+ hojar å detta under semestern
Ta nu all meduzin till sista droppen så Ni kan vara med å gasa lite, kulmen blir väl i augusti med lite roliga aktiviteter...
Nu i helgen är det PowerMeet i Västerås. Det är iof jänkebilar men....det är några tusen stycken.
Vi skulle kunna åka dit ett gäng på lördag å kolla lite iaf.
.....
Ja, nu tillhör man snart småkubikarna fast man har en 1428:a
Nu i helgen är det PowerMeet i Västerås. Det är iof jänkebilar men....det är några tusen stycken.
Vi skulle kunna åka dit ett gäng på lördag å kolla lite iaf. I så fall tar vi småvägarna norr om E18, dom är mycke trevligare.
..fast du har inte minst med hästar ändå
Måste ge ett stort tack till Jörgen för hans hjälp dom senaste dagarna. Hojen går som en dröm nu efter att jag isolerade kontakterna till tändspolarna och laddar utav bara h-e med den fräscha regulatorn. Nu ska jag bara vänta på min egen regulator så Jörgen kan få tillbaka sin.
Men jag måste säga att det verkligen blev en oerhört skillnad när man silikonerade kontakterna på spolarna. Känns som att det är dubbel effekt i spisen helt plötsligt!
Du tog ordet ur min mun (som varfull av öl
När åker vi?
/NH
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|