zx12r-surfer
Ny medlem
Servicemanualen till Z1000SX:
http://speedzonedirect.com/page/kawasaki-ninja-1000-service-manuals
Strålande! Tackar!!!
Servicemanualen till Z1000SX:
http://speedzonedirect.com/page/kawasaki-ninja-1000-service-manuals
Ska på första bankörningen med denna hoj om två veckor med SMC på Mittsverigebanan. Ska bli så jäkla kul! Fan vad jag längtar.
Var och kollade på en z1000sx och föll för den direkt. provsatt bara på AVA MC men det räckte. Fick dessutom tjejens godkännande kring bönpallen.
Läst tråden och det verkar inte finnas någon som haft problem med sin, är det verkligen så eller är alla bara helt nykära i sina bågar och inte säger om diverse skavanker?
Finns ju några 2012r annars at plocka ut för rätt bra pris...
Har kört alla stegen med Banditen tidigare så det blir steg 4 båda dagarna. Mittsverige känner jag till ganska bra också så det blir ett bra tillfälle att känna lite på hojen. Jag postar mina synpunkter efteråt.Det är grymt kul! Jag har bara hunnit med SMC steg 1, dock med gamla hojen (ZX12r:en). Du måste berätta efteråt hur hojen kändes på banan! Kul för dig!
Var och kollade på en z1000sx och föll för den direkt. provsatt bara på AVA MC men det räckte. Fick dessutom tjejens godkännande kring bönpallen.
Läst tråden och det verkar inte finnas någon som haft problem med sin, är det verkligen så eller är alla bara helt nykära i sina bågar och inte säger om diverse skavanker?
Finns ju några 2012r annars at plocka ut för rätt bra pris...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|