Inga värre fel eller observationer med andra ord.
På min förra hoj var det nästan liknande på motorn, först vid 7-8 000 varv började motorn leva.
Och där hade jag bara att bensinlampan lös när det var 3 liter kvar.
Dessa saker kan jag helt klart leva med
Inte provkört än dock, men måste göra det.
Det där med tankmätaren har väl varit standard på alla Kawasaki alltid?
Borde väl gå att klämma på de väskorna på gamla modellen.
Kul att träffa på en till Z1000SX på E18 Norrut vid Hägernäs. Du hade en svart hoj, med skjuts, och svängde av mot Vaxholm och jag hade den grön/svarta som fortsatte Norrut,
Då vet jag att vi alla fall är 2 i Stockholmsområdet! ����
Nä, inte tjafs om färgen här också... ;-)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |