TCE du är la kung på wheelies, fram med lite fakta
Du har PM
TCE du är la kung på wheelies, fram med lite fakta
Glöm inte att ha raka armar heller, många gör misstaget att dra sig framåt mot tanken vilket kräver att man måste gå ännu högre upp.
Ridde:
Såg att du hade plockat bort dina Xenon, varför detta, krångel eller har farbror blå sagt något?
Hade jag?
Hmm antigen så gjorde någon det utan mitt vetande eller så vettefan
Nejdå, jag har kvar mina
Ridde:
Såg att du hade plockat bort dina Xenon, varför detta, krångel eller har farbror blå sagt något?
Det är väll bara vitt ljus man får ha på mc eller är det jag som misstolkat något? Xenon lampor är ju inte direkt vita, men sjuk bra ljus i dom. Fast om dom är felinstälda eller men gaspådrag så kommer det blända mycket mer än vanliga så. Tänkte bara fråga om ni vet hur lagen är.
Mvh LoseTrack
Det är väll bara vitt ljus man får ha på mc eller är det jag som misstolkat något? Xenon lampor är ju inte direkt vita, men sjuk bra ljus i dom. Fast om dom är felinstälda eller men gaspådrag så kommer det blända mycket mer än vanliga så. Tänkte bara fråga om ni vet hur lagen är.
Mvh LoseTrack
Ehm kanske var din polares hoj vid Stibix då, den stod utanför porten parkerad för nån vecka sedan o då din hoj inte hade startat så antog jag att det var din hehe.
My fault!
jag fick första året 3200
sen blir det 5800 om året.
är 29 med kort i 4 år.
bor i litet samhälle
det finns ett alternativ som heter z750 från 04 med väll ??? det skulle jag ta sa handlarn
bilsport o mc va bäst för mig
men är väll som vanligt bara att ringa runt o tjata sönder dom
hoppas du hittar lite billigare
/E
Jag kollade på ett ryggskydd som jag blev rekomenderad. Dock råkade jag glömma att ta det när jag skulle betala, så får ta det när jag ska dit nästa gång. Har tyvärr inte börjat köra än, då jag inte fått tllståndet.
Men vad tycker ni om detta ryggskyddet om någon har testat det:
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/product_details.php?id=54&cid=10
Mvh LoseTrack
gömde mina vid stötdämparna först men då lossna kåpan från gummikuddarna hela tiden så drog om och la dom i kåpan vid insuget "under sadeln".
gömde mina vid stötdämparna först men då lossna kåpan från gummikuddarna hela tiden så drog om och la dom i kåpan vid insuget "under sadeln".
Hej
Är ny i forumet... Tänkte höra om det är någon som har en orginal regskylthållare till en
Z1000 -08 till salu?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |