Haha Bill o Bull nja det vet jag inte hehe, vi är mer Piff o Puff.
Aha så vi körde förbi dig, du åkte bil antar jag?
Jo Andreas ville testa skillnaden nu när han satt i sin PC3 o K&N filter, jag hade det redan men han satte i sitt idag. Så han frestade på lite på påfarten till R40 o jag var ju tvungen att hänga på, så det brukar att se ut när vi är ute o kör.
Häng på vettja, ju fler desto roligare, shit jag har redan kört över 450 mil i år, snart service igen o nya däck åker på nu på lördag, dyr hobby men faaan så kul.
Ohh jaaa visst var våra tröjor fina?
EDIT: Fan det är ju du hehe, du köpte ju "TCE66" gamla z750, jag pratade med dig när du hämtade ut den, du hade bytt in din gamla glidare, du hade lovat dig själv att inte köra sporthoj igen tills du fyllde 30, känner du igen det?
>>>>>>>>>>>>
Haha.. Åh fan, så det var du det
Nu i efterhand funderar jag på om jag borde behållt glidaren eftersom det bara tog tre veckor innan jag kraschade med z:an... Rådjursjävel
. Hojen står på Stibix nu och väntar på att skaderegleraren skall godkänna lagning... Hoppas att det går hyfsat fort! Sen hänger jag gärna med, kan ju säga att det kliar ordentligt i gashanden...
Ps Japp, satt i bilen och förbannade allt och alla över att jag tvingas använda fyra hjul istället för 2...