Kraschade min z1000 i måndags förra veckan, jag fick gashäng efter en tvätt så jag flög av i 40 blås ungefär.
Jag märkte att gasen strulade, gick tungt... så jag åkte runt o lyssnade efter missljud, sen släpper felet o man får bra med gas. Då jag inte är med på det så åker jag bakåt av "rekylen" o kan inte bromsa i tid utan får nästan mer gas då jag försöker greppa styret riktigt.
Hojen är på väg in i en garagevägg o jag inser detta i tid.. så jag hoppar av o rullar runt på asfalten o in i BMW som stod parkerad. Fort som fan upp på benen igen o ser mina skador på armar... men det var inte så farligt inser jag trots att jag hade t-shirt o jeans på mig.
Men sen börjar värk komma i magen o vårdcentralen skickar mig till Borås lasarett och akuten.
Allt resulterar i en mjälte mindre och 5 dagar på sjukhus, allt detta för en sån skitsak kan man tycka, men samtidigt så kunde det gått värre då man inte hade hjälm på sig.... så man slapp skallskador.
Är hemma nu o mår bra, lite ont i magen om jag anstränger magmusklerna självklart men gå o äta o ligga är inga problem så jag åker snart igen...
Jag får ut en ny hoj på försäkringen, eller som det ser ut nu... så det tar ettag innan man åker igen men jag är inte rädd utan ser fram emot det som fan, saknar det redan.
Massa saker på en gång, först ut på en åker pga en bilist som kör på fel sida o nu detta... men men... jag är inte bitter.
Vill inte avskräcka någon etc för jag är inte rädd för att åka vidare men använd för fan skinnställ, det ska jag nu även vid tvätt hehe...
Kör hårt men säkert, älskar det själv!