Try it you like it !
Såg att du skulle sälja din gröna? Vad blir det nu? Jädrigt snyggt skinnställ förresten
Det lutar åt något Italienskt eller Engelskt.
En Thruxton är riktigt läcker Lycka till med ditt kommande nyförvärv!
Själv är jag riktigt sugen på nya z1000..dock ska jag ta ett snack med min handlare då priset verkar landa på 128k , vilket är knas med tanke på att modellen innan kostade 105 :/
Måste ställa några allmänna frågor med anledning av att det verkar finnas diverse fel och brister på dessa cyklar(primärt från år -07 o fram). Verkar ju vara allt från trasiga ramdelar tilll taskig lack m.m m.m. Frågan lyder ju då följdaktligen vågar man köpa? Har haft en z 750-07 som jag inte hade några som helst problem med, gillade dessutom hojen o suktar nu följdaktligen efter en 1000 från -07 o fram. Vad har ni för tankar? Har de som haft mycket problem bara haft otur o fått ett dåligt ex? Handlar det om att dom inte tåler att köras på slangen etc, el är det så enkelt att det är en cykel med dålig kvalite? Så köpa el sky den som pesten??
/David
Har en 08:a, har inte haft några problem alls med den, hade tidigare en Z750, inga som helst problem med den heller.
Det lät ju bra! Vad har din hoj rullat? Kör du hårt o på bakhjulet etc?
har kört min z1000 ca 650mil. har inte haft några som helst problem, mer än att bakdämparen är rent för mjuk i orginal. ska byta fjädern till våren
Tycker annars att det är en kanonhoj
Tackar för svaren, var precis detta jag ville höra, då är det bara att leta upp en lämplig cykel.
Vet nån förresten var man köper leo vince gp style till vettiga pengar? Bra passform på dom. Låter som själve fan el?
Måste ställa några allmänna frågor med anledning av att det verkar finnas diverse fel och brister på dessa cyklar(primärt från år -07 o fram). Verkar ju vara allt från trasiga ramdelar tilll taskig lack m.m m.m. Frågan lyder ju då följdaktligen vågar man köpa? Har haft en z 750-07 som jag inte hade några som helst problem med, gillade dessutom hojen o suktar nu följdaktligen efter en 1000 från -07 o fram. Vad har ni för tankar? Har de som haft mycket problem bara haft otur o fått ett dåligt ex? Handlar det om att dom inte tåler att köras på slangen etc, el är det så enkelt att det är en cykel med dålig kvalite? Så köpa el sky den som pesten??
/David
Någon som vill dela med sig av erfarenheter kring däck till Z750?
Originaldäcken sitter fortfarande på men ska nog byta bakdäck i början av säsongen. Ska jag byta fram och bak så jag har samma däck eller brukar det funka bra att köra på olika däck fram och bak? Om det nu inte blir så att jag fortsätter på Dunlop Sportmax Qualifier bak igen.
Tips?
/Adrian
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum