Hej igen, va ett tag sen man skrev här nu, snart dax för däckbyte för min del och tänkte köpa ett främre depåstöd, vad tror ni om biltemas varianter? Vilken passar Z750 -07a?
Framgaffeln ser ju lite halvtaskig ut i nederkant så det kanske är lite knivigt att lyfta med denna modell: http://www.biltema.se/Archive/Product_images/82/Large/82-331_l.jpg
Kanske denna funkar?: http://www.biltema.se/Archive/Product_images/82/Large/82-545_l.jpg
Någon som kanske provat?
MVH
Har nu hittat en Hugger det blev en Ermax, däremot dök nästa problem upp. Jag hittar ingen singel Kuts. Jag har hittat Ermax men den ser för rund och snäll ut. Sen finns Kawasakis egna som ser vass ut, dock lite väl högt pris... finns det någon som har något bra alternativ. Jag har letet med sökord som: Seat cowl, solo kuts/cuts/cutz singel, sadelkåpa etc etc. PÅ Ebay tycks bara finnas till 03-06. Finns det något annat namn för det?
SNÖSTORM I MALMÖ....våren känns långt borta :-(
Puig har lite snygga grejer!
Puig har lite snygga grejer!
Har nu hittat en Hugger det blev en Ermax, däremot dök nästa problem upp. Jag hittar ingen singel Kuts. Jag har hittat Ermax men den ser för rund och snäll ut. Sen finns Kawasakis egna som ser vass ut, dock lite väl högt pris... finns det någon som har något bra alternativ. Jag har letet med sökord som: Seat cowl, solo kuts/cuts/cutz singel, sadelkåpa etc etc. PÅ Ebay tycks bara finnas till 03-06. Finns det något annat namn för det?
SNÖSTORM I MALMÖ....våren känns långt borta :-(
Såg att du har en Puig hugger på din Z1000.
Var har du köpt den?
tjo, den här på ebay är ganska het, hittar inte till just z1000, men passar den z750 bör den väl passa z1000, lr är dom olika??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawa...rcycles_Parts_Accessories?hash=item3ca9ca179f
tseenare på sig allesammans
hmm på tal om den nya z1000, vet tusan inte vad jag ska tycka. Ibland tycker jag den är hur snygg som helst och ibland tycker jag den ser ut som en plastig transformers leksak. just nu är valet enkelt iaf, är hur nöjd som helst med min nuvarande z1000 + att jag inte har råd att byta. men i framtiden kan det mycke väl bli en z-modell återigen.
Om ett tag så ska jag åka till Florida, blir såklart sugen på att handla något skoj till hojen. Nä jag kollat runt lite verkar det som om Z750 inte säljs där, någon som vet?
Jag betalar 4076:- per år helförsäkrad för en Z1000 -07.
Bor i zon 1 stockholms innerstad.
30 år
kort i 10 år +
olåst garage.
En Z750 skulle kosta ca 3400:-
Det var det absolut billigaste jag hittade när jag kollade runt.
Bilsport ville ha 16.782 kr av mig för samma försäkring.
/j
Fy fasen för det,, siktar på att ta mitt kort nu i april.
som 24 årig kille med nytt mc kort skulle det hamna på ca 13.000 för mig
mitt i göteborg.. det skiljer ändå bara 6 år mellan oss + du har haft ditt kort i 10 år dock men ändå. 3400kr för dig med en z750 och 13.000 för mig..
Bah så tråkigt. Får väl köpa mig en Bmw F800R istället, det närmaste en z750 jag kan komma för 5500/helår
Tulle
Jag har haft kort sen 2002 och äger en Z1000 -7'a.
Kostar mig strax över 13kkr i Sthlm. (och jag är 37).
Kostar att ligga på topp och inget pris är för högt för att leva
Är på jakt efter ngn återförsäljare av centrumbultsadd-ons eller vad jag nu ska kalla det.
Kolla på den här customiserade hojen så fattar ni vad jag menar:
http://www.strangedangers.com/images/content/127410.jpg
Frågan lyder, ngn som vet vart man kan vända sig för att köpa lite prylar till hojen?
Måste ju finnas tillverkare på sånt, har bara inte lyckats hitta ngn och vet inte ens vad man kallar den där "centrumbulten"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|