nån som har manual till en z1000 -09 på pdf? hittar bara -05 neråt
Var hittade du den? Söker själv efter en fast till en z750 04-06, men det är väl nästan samma.
Var hittade du den? Söker själv efter en fast till en z750 04-06, men det är väl nästan samma.
Ska köpa nya däck till hojen, någon här som kör med Dunlop Sportmax Roadsmart? har hört mkt bra om dom iaf!
Hur ofta får ni byta däck ?
Hur ofta får ni byta däck ?
Beror ju lite på däck och körstil. Men en sak är säker, med för lite luft i däcket så kör du ner det väldigt fort.
well, körde 120 lugna mil förra säsongen, mer har den inte gått..så kanske klarar mig..
btw vilket tryck har ni i era däck?
Ni som har koll på ebay osv. Letar efter ett par AKRAPOVIĆ megaphone till min z1000 10'a, nån som kan hjälpa mig med länk?
Har hittat dem i storbrittanien till hyfsat pris(4800:- inkl frakt) men man vill ju alltid ha billigare :d
Finns det intresse för bellypan i 3k kolfiber till 750/1000 om priset skulle ligga runt 2200:- ?
Finns det intresse för bellypan i 3k kolfiber till 750/1000 om priset skulle ligga runt 2200:- ?
Jag köpte en i ABS (svart) från ebay för 800 spänn + frakt. Finish och form mycket bättre än förväntat. Nu ska jag bara se till att lacka den - får väl se hur den finishen blir..
För vilken/vilka årsmodell(er)?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |