nån som har manual till en z1000 -09 på pdf? hittar bara -05 neråt
Var hittade du den? Söker själv efter en fast till en z750 04-06, men det är väl nästan samma.
Var hittade du den? Söker själv efter en fast till en z750 04-06, men det är väl nästan samma.
Ska köpa nya däck till hojen, någon här som kör med Dunlop Sportmax Roadsmart? har hört mkt bra om dom iaf!
Hur ofta får ni byta däck ?
Hur ofta får ni byta däck ?
Beror ju lite på däck och körstil. Men en sak är säker, med för lite luft i däcket så kör du ner det väldigt fort.
well, körde 120 lugna mil förra säsongen, mer har den inte gått..så kanske klarar mig..
btw vilket tryck har ni i era däck?
Ni som har koll på ebay osv. Letar efter ett par AKRAPOVIĆ megaphone till min z1000 10'a, nån som kan hjälpa mig med länk?
Har hittat dem i storbrittanien till hyfsat pris(4800:- inkl frakt) men man vill ju alltid ha billigare :d
Finns det intresse för bellypan i 3k kolfiber till 750/1000 om priset skulle ligga runt 2200:- ?
Finns det intresse för bellypan i 3k kolfiber till 750/1000 om priset skulle ligga runt 2200:- ?
Jag köpte en i ABS (svart) från ebay för 800 spänn + frakt. Finish och form mycket bättre än förväntat. Nu ska jag bara se till att lacka den - får väl se hur den finishen blir..
För vilken/vilka årsmodell(er)?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |