tänkte ev byta tank pad,tips om hur man tar bort den befintliga?
mvh
tänkte ev byta tank pad,tips om hur man tar bort den befintliga?
mvh
hittade delen under REAR-FENDERS och kostar $65.53. inte så blödigt
en annan fråga. vad heter sån där spray man kan tona baklyktor med?
Jo det har du rätt i. Men sprayen e till vanligt plexi.Värm bort den med värmepistol eller hårtork.
Köp en sprayburk med "Label off" på Biltema för att ta bort limresterna. Helt suveränt medel!
Snyggare om du köper en färdig mörktonad baklykta på Ebay. Köpte en till min K4 ifrån Hong Kong.
nån som har koll på vad delen som jag ringat in i grönt typ kostar? har ett projekt på g som innefattar lite sågande och borrande, men innan jag ger mig i kast med det vill jag ha ett litet hum om vad det kan kosta om jag klantar mig.
Fegis!!! Bara ta fram borren å köra
Håller med! Allt går att laga med lite silvertejp.
Eller mäter och kollar ordentligt innan. Behövde iaf inte silvertejp efter borrningen på min . Värre var det med tankeverksamheten när det kom till att få ihop kablarna
Så du menar att lösningen är helt enkelt att göra rätt från början?
Premiärturen idag! Skitigt, rullgrus o allmänt blött men satan vad härligt det var! =)
va ere för kåteäm?
690?
Funderar starkt på att byta in min CBR600F-98 nu i vår men vet inte om jag skall byta till Z750 årsm 2010 (Helt ny för 73000:- minus mitt inbyte) eller en dyrare Z1000 men gärna inte mycket dyrare än Z750'n utan det blir då kanske en äldre modell.
Jag vill inte ha en cykel som är slöare än min nuvarande hoj, pga sambo som sitter bakpå, så det får gärna vara någon hk extra och lite mer Newton.
Vilken bör jag införskaffa tycker ni? Skillnad i vikt och höjd på dessa två är ju praktiskt taget identiska.. Stora skillnader i försäkring, bränsle åtgång, service intrevall/pris...
Dagens i-landsproblem!
Sälja eller inte sälja!
Men är inte en Z:a lite för fin och värd ett bättre öde än att vara en 2:a hoj!? Eller ska jag helt enkelt resonera som så att min Gixxer är 2:a hojen...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|