Z750_2010
Medlem
Jag hade satsat på GP style, GP pro ser ut som en larv.
+1 Ser ut som en fet larv xD
Jag hade satsat på GP style, GP pro ser ut som en larv.
Jag kommer köra på fet larv....
Någon som vet om det e någon skillnad på avgassystemte på -10 eller -11 års modell...
Står ju att den passar på 07-10 men jag ska montera på en -11a
Ska inte vara några problem alls! Dom är bara sega på att uppdatera!
Vill man vara extra säker så kollar man som jag gjorde precis, på produktnummret på ett rör på johans mc shop(t.ex.) och jämföra 07-10, och 2011 = Det är samma
nån som vet hur kinkiga dom är på bilprovningen när det gäller mini reg skylt och mini blinkers?
nån som vet hur kinkiga dom är på bilprovningen när det gäller mini reg skylt och mini blinkers?
Har väl att göra med om man har skyltbelysning och reflex?
Blinkersena måste vara E-märkta, kika på glaset) tror inte du kommer igenom med skylten om han märker den. Chansa?
Är ny medlem här på forumet.Suttit och läst aktivt i flera år utan att regga mig förrän nu.
Köpte mig en Kawasaki Z750-09 i dag iaf.
Ser fram emot en hel del åkning i sommar.
// Janne
Miniblinkers är no problemas om dom nu inte är extremt små, blinkar i fel takt etc. Sen miniskylt... nej det står klart och tydligt att det inte är godkänt för bruk på allmän väg. bara att haspla dit orginalkastrullen där bak för besiktningen!
Blev riktigt nöjd med akrapovic
tack för det,jag kommer sätta dit den provisoriskt över mini skylten
satte dit orginal burkarna idag på min z1000,två vajrar sitter på den ena burken,antar att det sitter ngt spjäll i det,var ska dom sättas dit? och varför finns dom överhuvudtaget?
mvh
Gratz ska ju bli fint väder nu på lördag! Då får man passa på!
Vilken färg blev det?
Vajrarna skall gå till ett servo som sitter på vänster sida under förarsadeln.
Lät jäkligt billigt om det nu är helförsäkring. Själv fick jag 12400 hos bilsportmc.
Utgår ifrån att det är en z1000 2010 som du specat som hoj under din avatar.
skönt att höra
synd att det inte är snyggt med^^
Har sökt som en galning och solen skiner,har inte tid med att hojen inte funkar en solig dag som denna
Håller på att montera ledblinkers på min z1000 årsmodell 2003.
Alla skriver att det är bara att byta relä sen är det klart,men det relä som sitter där nu har 2st stift som sitter jävligt tight imot varann och biltemas har 3st stift som sitter som det brukar se ut på ett relä.
Biltemas relä passar inte på befintliga sockeln!!
Min tanke är att jag måste köpa en reläsockel och byta ut den befintliga sockeln mot en som passar biltemas relä,eller är jag helt ute och cyklar???
Tycker det är skumt för ingen har skrivit om att man är tvungen att byta ut reläsockeln.
Hoppas att någon orkar svara.
Mvh Daniel.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!