Kawasaki Z750/Z1000-tråden

Alcayna

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2008
Ort
Haninge
Hoj
2008 Kawasaki Z1000
Någon som har förslag på var man kan köpa kraschpuckar till en z1000 08a? Va på AVA i helgen och de ville ha 839kr... Måste ju finnas billigare någonstans?
 

Alcayna

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2008
Ort
Haninge
Hoj
2008 Kawasaki Z1000
Motojohan: Vad fan ska vi med ett forum till om man inte får tipsa om siter/affärer som är bra?
 

malthai

ultima gutta in bracka restit
Gick med
9 Sep 2007
Ort
hörby
Hoj
KTM 990 smt 2011
Motojohan: Vad fan ska vi med ett forum till om man inte får tipsa om siter/affärer som är bra?

Nu är det väl inte motojohan som tagit bort det, utan swedi (moderator). Men annars undrar jag oxå samma sak, här finns ju massa annan "reklam"? :confused:
 

Alcayna

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2008
Ort
Haninge
Hoj
2008 Kawasaki Z1000
Oj, ber om ursäkt till motojohan. Och motojohan du får gärna PMa länken till den där butiken, eller om någon annan minns vilken det var han tipsade om :)
 

WheelieWonka

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Nacka
Hoj
z1000 -10
Motojohan: Vad fan ska vi med ett forum till om man inte får tipsa om siter/affärer som är bra?

Hela grejen var nog att han skrev att den där "firman"
säljer en viss sak, tex brom& kopplingshandtag från 795:- och sen langade han en länk till företagets startsida, inte någon direktlänk.

för mig osar det lite smått reklam iaf.. jaja:yoparty !
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Jag har ju nästan gett direkt reklam här haha.. så jaa...
SH kanske vill ha pengar för det, som all annan reklam------->

Anywho Grabbar!

Jag beställde ju ett Leovince GP style för 4.1k:-
Men jag ångrade mig :D Vill testa något nytt konstigt på ebay istället.
Det kommer troligtvis till 95% imorgon(skickades med dhl från gbg i fredags), så kommer inte öppna det, så antingen utnyttjar jag ångerrätt, eller så kan någon här få det billigare som bor nära gbg/kba, tänker inte skicka det:)

varför testa nytt å konstigt? Kör med Leo, då får du kvalitetsljud å inget annat trams! Kolla min profil och under sommarbilder :hihi
 

cyclubs

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki z1000 -08, Kawasaki er6n -07
hejsan alla z1000 älskare!

Någon som vet om det finns en avtappningsventil från tanken? ska nämligen byta tändstift och kom på att den var fulltankad =/
 

Corax

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2011
Ort
Skövde
Hoj
Kawazaki z750 2010
Jag har ett litet problem och tänkte kolla med er om ni råkat ut för det. Har haft batteriet ur för laddning över vintern och nu när jag satte den tillbaka så kan jag inte starta motorn (den försöker inte ens). Olja ikonen blinkar och den röda varnings lampan. Annars verkar ju strömen funka som det ska lampor osv tänds och displayen går igång osv. Läste någonstans att man skulle nolla ECM om man haft batteriet ur länge men vet inte hur man gör det och hittar inget om det i manualen. Som sagt tror inte det är fel på oljan men tänkte byta ut den om jag inte hittar någon annan orsak.

Och för framtida information vad ska jag göra för att undvika detta nästa vinter?
 

sportbike

Guest
hejsan alla z1000 älskare!

Någon som vet om det finns en avtappningsventil från tanken? ska nämligen byta tändstift och kom på att den var fulltankad =/

Nope, lösningen är som följer.
Jeepdunk.
Lång slang.
Sug.
Kallsup.
Spotta.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top