Z750_2010
Medlem
Jag kör med LeoVince GPstyle och håller med om att den bör ligga ganska högt upp i en db-topp.
skönt att höra
synd att det inte är snyggt med^^
Jag kör med LeoVince GPstyle och håller med om att den bör ligga ganska högt upp i en db-topp.
Vilket är det "högsta/mest ljudliga" slip on ni stött på, på en z750 ^^? (utan db-killer förståss)
Förövrigt om någon är intresserad av ett Mivv slipon till en z750 så har jag ett beggat som ligger och tar plats, komplett med db killer och skit,
kört förra året.
Har hunnit med några kortare svängar med min Z750 men när jag skulle tanka för första gången för säsongen tog det stopp. Jag får inte upp tanklocket! Massa 5-56 och lirkande med nyckel hjälper inte. En nyckel har jag redan lyckas vrida så att den blev alldeles skev så nu vågar jag knappt försöka igen. Några tips? Någon som varit med om samma sak?
Runt tanklocket sitter 5 insex-skruvar. Jag tror att några av dem är fejk. Skulle någon kunna öppna sitt tanklock och se vilka som är riktiga skruvar?
Tacksam för all hjälp!
Igår kom det godis på posten till min kawa!!
Gladare blev man fast det har varit en j#vla snöstorm idag..!
Då har man köpt Mivv GP kolfiber från england till min Kawa, låter riktigt fint
Sitter och letar system till min men vetesjutton vad man ska ha, har akra kolfiberslippisar till den idag. funderade på ett racesystem, men innebär inte det att man måste mappa med powercommander?
Ni som har bättre koll på detta än mig, vad finns det för system att välja mellan? ska låta, ge nån/några hästar(antar att PCIII kommer in i bilden då) och inte kosta skjortan.
enda jag hittat hittills är akra megaphone.
ok,får nog ta o beställa en o slippa fundera vilken växel jag har ibra för mig som inte har koll på vilken växel jag har i, anus för de som kan
ok,får nog ta o beställa en o slippa fundera vilken växel jag har i
fint. e det bra ljud?
Sitter och letar system till min men vetesjutton vad man ska ha, har akra kolfiberslippisar till den idag. funderade på ett racesystem, men innebär inte det att man måste mappa med powercommander?
Ni som har bättre koll på detta än mig, vad finns det för system att välja mellan? ska låta, ge nån/några hästar(antar att PCIII kommer in i bilden då) och inte kosta skjortan.
enda jag hittat hittills är akra megaphone.
har också gått o funderat på en sådan där indikator, men säg inget till någon
http://www.yoshimura-rd.com/partsearch.aspx?v=parts
Kanske något intressant. Dock själv tycker jag org är riktigt snygga. Sen är det synd att dölja det härliga insugsljudet 2010 har
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|