Ermax kan suga min kuk! Någon som har köpt en Ermax Belly Pan till sin z750N? Skitsvår att sätta på plats, sitter inte rakt. Hjälpte inte direkt att man fick en installationsguide till en z1000 som inte ser alls lika dan ut runt bellyn. "Easy to install", jävla idioti...
Jag har, det är lite pyssel då bilderna är oskarpa och i svartvit. Men det går, bara hitta rätt fästpunkter. Tog mig ca 1-1,5h
Räkna på min gamla z750 -08 hos Svedea skulle idag kosta 3500 hel/hel, mitt kort fyller 2 år om 1 månad, när jag kollar kostnaden hos bilsport-mc så skulle min z750 kosta 5300:- hel/hel som 24+, körkort 2 år, gå in på svedea å gör en räkning där, tror du kommer lite billigare undan där faktiskt
Typiskt att jävla Gotlänningar så ha så fin premie, bara för att ni inte ens har motorväg i det landet!
(själv gotlänsk i blodet)
Typiskt att jävla Gotlänningar så ha så fin premie, bara för att ni inte ens har motorväg i det landet!
(själv gotlänsk i blodet)
hehe, men va fan svedala måste väl ligga i samma försäkrings zon som gotland, lr??
Ja, men när gjorde du det? Och hur länge har du haft körkort? De höjde priset 1/2-2012
Räkna på min gamla z750 -08 hos Svedea skulle idag kosta 3500 hel/hel, mitt kort fyller 2 år om 1 månad, när jag kollar kostnaden hos bilsport-mc så skulle min z750 kosta 5300:- hel/hel som 24+, körkort 2 år, gå in på svedea å gör en räkning där, tror du kommer lite billigare undan där faktiskt
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|