Masteropas
Ny medlem
Fan va gött. Måste ju testa själv iaf
Jag körde bara med däckjärn och försökte ta av det, men det fanns inte en jävla chans. Kanske värt att köpa den andra "maskinen" som du visa? Är ändå ett gäng på 5-6 motorcyklar, om alla lägger 100kr var lixom...
Precis, jag lånade "maskinen" när jag bytte. Lär köpa egen till nästa ggn. Det blir busenkelt att trycka loss "beed"et från fälgkanten iaf
så, nu kom lite bilder på nya delarna, och idag blev det äntligen premiärtur, satan i gatan så gött de va
Jo, men om man ska ta av både hjulen så behöver man något som håller uppe hojen från marken. Då måste man köpa det med... typ bobbiner och depåstöd
dom passa faktiskt helt ok, sitter inte fast exakt som orginal men sitter tillräckligt iafall, skulle säga att passformen är ca 98%, du behöver garanterat inte hålla på å göra nya hål lr fästen iafall, å jag kan bara rekomendera dessa:
http://www.ebay.com/itm/RC-Carbon-F...&otn=3&po=LVI&ps=63&clkid=6882846369362328779
sjukt snabb leverans och bland dom bättre priserna, svarar snabbt på mail osv om man har frågor, sista beställningen gick på 3 arbetsdagar från hong kong
Hej,
Har precis införskaffat mig en Z750 -07.
Saken är den att det sitter ett Akrapovic slipon på, och jag får mycket avgassmällar vid avslag.
Är det bara att beställa och montera en Powercommander III för att bli kvitt problemet?
Alternativt kan jag väl montera på originalpipan eller köra med DB-killern, men då är ju halva nöjet med ett slipon borta
mvh
Jag har dom -funkar.http://www.dan-moto.com/DM_INT/z-1000-2007-2009-carbon-gp-product-236.html <<< nån som köpt?? bra eller anus ?? billiga iaf
Ja.Ni som kört både 1000 och 750, är det stor skillnad?
Har Beställt en Power Commander 5 till min z750 -07. Är det någon som råkar ha en likadan med akrapovic och en bra map till det upplägget?
/Andreas
Hej,
Har precis införskaffat mig en Z750 -07.
Saken är den att det sitter ett Akrapovic slipon på, och jag får mycket avgassmällar vid avslag.
Är det bara att beställa och montera en Powercommander III för att bli kvitt problemet?
Alternativt kan jag väl montera på originalpipan eller köra med DB-killern, men då är ju halva nöjet med ett slipon borta
mvh
Då har säsongen nått Stockholm!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024