Tack som f....n
Vilken modell frågar du om Z750 el. Z1000??
Ermax Belly Pan på plats, suverän pass form som vanligt.
Nya däck skall på nästa vecka, Pirelli Strada i samband med service.
Det stämmer inte Johans MC har en grön/svart 2009 i hallen med ABS och den är INTE såld
Var förbi där alldeles innan stängning idag
Fel! Den är visst såld.
Jag skall hämta den imorgon
Jag hade inte tänkt ha ABS men jag fick ett kanonpris så jag kunde inte låta bli. Och med vetskapen att behöva vänta tills februari på en utan ABS blev valet enkelt.
Ermax Belly Pan på plats, suverän pass form som vanligt.
Nya däck skall på nästa vecka, Pirelli Strada i samband med service.
Riktigt fint ju.Får jag fråga vad den kostade?Är den billigare än Kawa original?
Skulle du kunna lägga upp en bild från sidan?Ska du sätta dit orangea fälgringar också?Många frågor,funderar själv på en bellypan.
En sak till:det är fanimej som sex det här med Kawas Z-modeller,man flinar och mår gott hela tiden.
Ride On
Fel! Den är visst såld.
Jag skall hämta den imorgon
Jag hade inte tänkt ha ABS men jag fick ett kanonpris så jag kunde inte låta bli. Och med vetskapen att behöva vänta tills februari på en utan ABS blev valet enkelt.
Till er som äger Z1000 (vet inte om det är samma på Z750) 07-08 vill jag slå ett slag för en hugger!! Utan den så kommer ni att blästra både sving och stötdämpare DYRT Hur man kunde rationalisera bort den 07-08 begriper jag inte
Den är ju vit!
Har ett underligt transmissionsljud på 6ans växel, hör det klart och tydligt på lägre varv men försvinner sedan (?) kanske pga vindbrus etc.
Ngn som läst om det eller är bekant med vad det kan vara?
Kan ju onekligen bero på slangning då man inte precis gasar upp den på 6an
Ingen ABS Blääää Det är nu man skall ställa sig frågan hur går Stibix egentligen Först ett rövarpris på ER6 och sedan Z1000 Luktar "cash" problem
Avundsjuk
Nä nu är det snart dags för "små zätorna" att starta en egen tråd och bli bojkottade ifrån de "stora zätornas"
Jag missade detta (fasen också) Sorry
Det måste bli små förändringar för snart borde väl en ny modell komma
Jo det är möjligt att dom säljer mkt hojar men den här typen av utförsäljningar tyder på att man har cash problem. I annat fall så förstör man inte sin egen marknad! Jag talar ur företagsledande synvinkel.
Jo det är möjligt att dom säljer mkt hojar men den här typen av utförsäljningar tyder på att man har cash problem. I annat fall så förstör man inte sin egen marknad! Jag talar ur företagsledande synvinkel.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |