Jag missade detta (fasen också) Sorry
Jo det är möjligt att dom säljer mkt hojar men den här typen av utförsäljningar tyder på att man har cash problem. I annat fall så förstör man inte sin egen marknad! Jag talar ur företagsledande synvinkel.
Det måste bli små förändringar för snart borde väl en ny modell komma
Jag köpte just min första hoj, en z750 som skall hämtas imorgon. Ni verkar ha koll här så hoppas inte ni misstycker om det kommer lite newbiefrågor.
En grej är sitthöjden, den är väl 815mm och visserligen går det bra men skulle gärna få ner den lite ändå. Är det möjligt att sänka och hur gör man?
Grattis, du har köpt helt rätt hoj.
Vilken färg/års modell blev det ?
Beträffande sänknings sats till Z750 så vet jag inte om det finns någon, men jag tror inte du behöver någon, är du över 170cm. skall det inte vara några problem, frugan är 172 och hon får ner fötterna/tårna, dock kör hon inte.
Biltelefoner tar duktigt bra kort också.
Tog denna idag med Nokia N95
Fel! Den är visst såld.
Jag skall hämta den imorgon
Jag hade inte tänkt ha ABS men jag fick ett kanonpris så jag kunde inte låta bli. Och med vetskapen att behöva vänta tills februari på en utan ABS blev valet enkelt.
Grattis, du har köpt helt rätt hoj.
Vilken färg/års modell blev det ?
Beträffande sänknings sats till Z750 så vet jag inte om det finns någon, men jag tror inte du behöver någon, är du över 170cm. skall det inte vara några problem, frugan är 172 och hon får ner fötterna/tårna, dock kör hon inte.
Biltelefoner tar duktigt bra kort också.
Tog denna idag med Nokia N95
Tjo!
Vart har du köpt din hugger?
Lite sugen på en men det verkar ju inte finnas någon i vit... o måla om orkar jag nog inte... men det klart Z1000GBG: säljer du din?
Men vill du ha en vit så skulle jag beställa en Ermax, de säljer alla sina prylar i Original lack.
Ahh tack som fan!
När vi ändå är inne på Ermax vad fick du betala för din undertail o skylthållare?
Tackar. Det blev en 08, svart såklart. Men din oranga är helt ok
Sitthöjden funkade när jag testkörde, jag är 173 men jag är van vid lägre. BMW hojarna vi hade på körskolan kunde man sänka och jag tog oftast den lägre varianten. Nåja det ska nog gå ändå.
Kommer snart en fråga om vad man ska göra för att få lite fetare ljud också men tänkte köra den som den kommer ett litet tag. Tror fan inte jag kommer kunna sova inatt. De öppnar 11, ska hänga på låset.
Finns sänksatser att köpa på BikefarmMV. Bara att köpa finns dock bara utan tüv godkännande. 29,99 euro. Ja har inte handlat där men polarn köpte där till två hojjar lite bökigt att betala bara.
En grej jag märkte är att när det regnat så blev bakdelen på hojen galet skitig, det är spår av lera ända upp bak på hjälmen. Blir det bättre med en hugger på bakhjulet?
Ja klart, hugger hjälper till en hel del!
ds.har försökt läsa alla sidor men får huvudvärk
Hugger
rensa baken
Leo vince
pc3
Sportfilter
Är det nåt jag missat?
och söker nåt ställe där man hellst kan handla allt detta på en gång
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |