sweet, vilken färg blev det?? ni som kör nya z1000, hur långa är ni btw??
Hmm, helsvart av 2010 årsmodell, var lite udda, nått du beställde från fabrik lr??
Kom och tänka på om Z1000 (2010) är lätt manövrerad och smidig i kurvpartier, tänker då mest på att det är en ~1100cc. Jag är liten och lätt, eller känns den lite smidig som den ser ut?
Förlåt alla, jag låter som en newbie just nu jag vet... men jag har aldrig behövt göra detta...
jag ska ställa undan min lilla pärla inför vintern å jag har mina misstanker om att batteriet sitter under sadeln på min z1000 - 03... hur får man lös sadeln...
klanten jag köpte hojen av hade tappat bort både instruktionsbok och verkstads handbok.
tacksam för svar på min kanske löjliga fråga.
MVH/J
Gammal manual men är väl fortfarande något liknande
Så har ni alla stoppat undan era Z750/1000 för iår nu? Var nere med min igår och stoppade undan honom i ett varmegarag.
stoppat undan? näää lär köra ett tag till iaf
Så har ni alla stoppat undan era Z750/1000 för iår nu? Var nere med min igår och stoppade undan honom i ett varmegarag.
var ut idag å det förenades nästan med att jag låg på backen.. men bara nästan.... det var lite för halt på vägen å lite för kalla däck..
Jag har sett att flera av er har byggt/kopplat om halvljuset så att båda lyktorna lyser samtidigt på era Z750. Hur gör man det lättast? Finns det kit att köpa för en som är helt talanglös när det gäller el? Hur lyser helljuset (på en eller två lyktor?) för er som byggt om? Något annat jag måste byta samtidigt för att få detta i hamn?
vart körde du och vilken tid? själv rastade jag zätan en sväng ner till Rosenhill (för den obligatoriska räkmackan ), inte den minsta tendens till släpp någonstans. var visserligen vid 15-16 snåret men ändå.
fast å andra sidan kanske du kör liiite hårdare än vad jag gör (har ju bara haft körkort i 7 dagar
Finns färdiga kit att köpa från tyskland men det blir dyrt jämfört med att mecka själv.
Hantera en lödkolv, ha ett relä samt lite kabel e allt du behöver och ett kopplingsschema förstås. ska se om jag kan rota fram det jag använde.
http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=58476 var iofs inte detta jag använde eftersom jag gjort en H4 konvertering(länken avser H7) men det är ingen större skillnad i kopplandet.
jag kör nere vid västerhaninge typ, och det var vid 10 snåret..
jag har haft mitt körkort i 14 dagar...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |