Sabbaton
Ny medlem
Kolla mitt garage.. där ligger några kassa bilder.
den såg ju bra ut
Kolla mitt garage.. där ligger några kassa bilder.
Tjena. Jag funderar på att införskaffa en z 750. Har lite funderingar
årsmodell mellan 2007-2010....Någon av dessa årsmodeller som lämpar sig bättre där det tex är mer uppdateringar?
Några kända sjukdomar mellan 07-10?
Upplever ni att denna hoj belastar rygg/handlerna?
Väldigt tacksam för svar!
Skulle vilja att min z750 var lite starkare. Nån som har koll på optimal drevning? Vad är original?
Här är en bild på min Kawwa. Köpte i orginalutförande och har hängt på lite sköna grejer. Fick inte riktigt till gallerifunktionen. Finns fler bilder på min profil tror jag.
http://www.sporthoj.com/galleri/index.php?do=visabild&id=119507
fy satan! snygg menar jag då, hehe. Du valde verkligen perfekt rör(devil master) till den färgen(matt svart, så sjukt snygg)
aaah vill med...
good job;D
Stort tack dude! jag är sjukt nöjd. Är det ingen i STHLM som styr upp en Z750 / Z1000 träff snart?
Original-kugg fram är ju 15, så kör man på 14 som är ganska vanligt så får man liiite bättre acceleration (anmärkningsbart i alla fall)
43 är original bak, har inte någon erfarenhet om vad man kan göra där eller tjao, skaffa pizza-drev ^.^
Dum fråga vart kan man köpa 14 framdrev....letar åt en tjej kompis men verkar va svårt att få tag på :/
Hej besiktigade min z1000 07 idag med miniblinkersTW-1009 ellips kort arm (21w)orginal 10W dom har bara funkat ibland med motorn avstängd han hade på blinkersen ett tag(motorn avstängd) dom hängde sig lyste med fast sken han startade motorn och dom funkade nu hänger dom sig hela tiden olika vid olika varvtal vad har hänt? är blinkreläet kass (bränt)?
kan vara ngt glapp i nån skarv,koppla ur skarvarna och ihop igen,och att dom strular vid ett visst varv antal kan vara att vibbrationen som krävs för glappet uppnås just då...
jag ska sälja min pärla en z750 finns det nån som är intreserad eller känner nån som är det
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|