Va kör ni för däcktryck, fram/bak ??
Vet inte om detta varit uppe förut men... Är det vanligt att det låter om kopplingen på alla 12or?
Jag har ett vinande "furr" ljud på min... Men det försvinner när man drar in kopplingen :S Har haft liknande (o)ljud på andra cyklar jag haft (ktm) men dom har ju varit kända för det...
Cykeln är en -03 som gått 3200mil...
Inte säker på om det är kopplingen som låter men det försvinner som sagt när man drar in kopplingen, sedan låter det som mest när motorn är kall...
sitter ett avon azaro 200 brett på min hoj som jag tänker byta ut , nästan helt nytt inget synbart slitage , pm:a ett bud om du vill ha det
Jag tänker sätta smalare på hojen
jävla drag i tråden det var
Vi har inte tid att sitta och glo på Internätet, ju, fullt sjå att åka....
Skämt åsido, PM:a din epost-adress så kan jag lägga upp verkstadshandboken åt dig.
Kul att du är nöjd med hojen, samma här, enda grumset är att den käkar bakdäck som bara h**vete!
blabla massa text
Se till att jobba med dig o gör skäl för din lön i stället för att sitta vid datorn
joo gott pe em
var ute på en lång runda i söndags som av en slump gick över en flygrakan i sjöbo , rakefan var tom så jag såg chansen att gasa ur
jag fegade av vid 310 på mätaren men känns som 330 hade gått
fifan vad aset går , ju fortare fanskapet körs ju starkare känns den
hade ett släpp med bakhjulet i en kurva med lite grus , jag gick med jämn gas igenom så bakhjulet bara kasade uppskattningsvis 30-40 cm i sidleds för att sen mjukt greppa , o det kändes knapp farligt , chassit e kanon
Jeg har just köpt en blå 01:a.. Snygg som fan!
Men det är i helvete at byta tändstifter!! Öj!!! Men jeg tror at jeg har fixat det.. NGK Iridium, PiperX filter, Olj och filterbyt, Gel-batteri från Biltema.. Nice!!
Jodå, den är väldigt kapabel! Det finns lite trix för att modda, har dock bara gått över till 190-bredd på bakdäck istället för 200, tycker nog den har blivit lite kvickare i svängarna. Dessutom blir det fler däck att välja på.
Man skall också kunna lägga in passbitar för att höja baken samt sänka framdelen 1-5 mm genom att sänka styrkronan mot gafflarna, inget jag provat dock.
Fick du ner handboken förresten?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |