Det var en satans massa delar att ladda ner eller e jag dum o inte fattat hur man skall göra kan man ladda ner allt med ett knapptryck nånstans
Har ju inte provat själv, men har för mig att man skall kunna "markera allt" i din nätbläddrare? Jag kan iofs packa ihop klabbet i en rar-fil också.
Har du kvar länken kan du prova om en stund....
Tack som fan
Komplett garagestädning,,funderar på att sälja hojen,,,kolla min zx12r under säljes.
Update:
* Har köpt en USBIII Powercommander med et bra map på. Monterar den liten djävul i morgon..
* Rizoma-grepp-look-a-like monterat.. Nice!!
* Förberedar montering av radial-broms-kalibre.. Yummy!!
Någon som råkar ha en PCIII (USB) till salu eller har bra kontakter? Jag har letat beg-annonser på nätet, men det gav inget. Ebay förstås, men ingen som säljer till Sverige och som är billig nog. Lägsta nypris här hemma verkar ligga runt 2.900kr som jag sett hittills. Till en 00:a.
Måste ha lite trim-vinterprojekt - i övrigt ska det bli Bi-Xenon och mindre blinkers och en något mindre bakstänka. Till att börja med...
Här finns lite bilder av min pärla
* Pazzo-look-a-like greb
* Led-baklamp
* LSL-fotviler adapter
Jag har aldrig kört R1, valde faktiskt mellan R1 och ZX12 när jag blev återfallsknutte för 3 år sedan. Eftersom jag tänkte skjutsa, så valde jag bort R1:an.
Jag tycker den funkar fint såsom jag använder den, vill man ha märkbart mer effekt får man nog satsa på turbo..... Jag kör mest kurvig landsväg, och den svänger helt ok. Man kan tydligen "pigga" upp styrningen genom att shimsa dämparen bak + eventuellt sänka kronan mot gaffelbenen med 3-5 mm men jag har aldrig känt något behov av detta.
En del tycker att insprutningen är lite grov, men jag är väl van. Effekt finns det, inga större problem att hänga på moderna litermoppar. Rakan på Anderstorp är riktigt kul! Bakdäck kan nog vara det största utgiftskontot, beror naturligtvis på förare.
Jämfört med R1:an är nog 12:an bättre att skjutsa på, men det finns inget att hålla i för passageraren, så man får ta det vackert om man inte vill bli sparkad i armhålorna. Min fru tycker den har grym effekt, men hon har faktiskt inte sett mycket av den...
Jag hoppas kunna åka en lite längre sväng någon gång, typ Österrike, tror nog den funkar ypperligt för powertouring.
Hejsan, är på väg att skaffa hoj igen och har sneglat åt zx12r. Har tidigare åkt zx6r -96 och efter det R1 -00. Kommer ihåg att jag tyckte klivet mellan zx6r:en och R1:an var grymt, inte bara effektmässigt utan en jätteskillnad på smidighet/chassi. Från klumpig/sladdrig och tung till stabil och snabbstyrd.
Min fundering är nu hur jag skulle uppleva en zx12:an... den är ju självklart tyngre än vad min R1:a var och förmodligen inte lika kvick/smidig att svänga med men o andra sidan utnyttjade jag aldrig R1:ans kapacitet fullt ut utan det var ju mest snabb lands-/motorvägskörning utan knän i backen.
Hur skulle ni som har erfarenhet av båda dessa hojtyper beskriva hur stor skillnad det är, känns 12:an tung och klumpig i jämförelse om man ser till "vanlig" lands-/motorvägsåkning i högt tempo? Runt en slingrig bana förstår jag att det märks mer men vid mer "normal" åkning? Är 12:an en mer bekväm högfartshoj? Är 12:an bättre att skjutsa på (med R1:an var det helt värdelöst för båda)?
Skulle självklart ha velat prova en för att få svar på mina frågor men det lär jag ju vänta med tills i vår
Så bara i korta drag, beskriv hur ni upplever er zx12r i jämförelse med R1 -00 och liknande sporthojar. Både bra och dåligt!
mvh "Kanske-blivande-zx12r-ägare"
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |