Sandis 1000
Ny medlem
Jag kör zx9 nu men ska byta upp mig till en 12:a. Någon årsmodell man inte ska köpa? Eller annat man ska tänka på ?
Jag kör zx9 nu men ska byta upp mig till en 12:a. Någon årsmodell man inte ska köpa? Eller annat man ska tänka på ?
Någon som vet hur man får av baksadeln till det lilla utrymmet under där på en -02 ZX12-R? Jag har skruvat ut de 4 piggarna på sidorna, men det går ej att få av baksadeln. Sitter som berget. Provat trycka åt olika håll i sidled och letat efter om den är säkrad men ej hittat något. Vill ju inte dra sönder några fästen med våld heller. Arrrghhhh blir galen
Någon som vet hur man får av baksadeln till det lilla utrymmet under där på en -02 ZX12-R? Jag har skruvat ut de 4 piggarna på sidorna, men det går ej att få av baksadeln. Sitter som berget. Provat trycka åt olika håll i sidled och letat efter om den är säkrad men ej hittat något. Vill ju inte dra sönder några fästen med våld heller. Arrrghhhh blir galen
? vad menar du , får du inte av sadeln ? eller får du inte av plasten från sadeln ?
På a svarar jag : sitter med nyckellås på sidan , på b svara jag för plasten framåt
Bellon - Menade du att köpa PC IIIan eller att få den injusterad på dynobänk? Testade du att mappa den själv?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|