Hej! Jag slänger mig in här med armbågen. Första inlägget här på sporthoj, så ni får ursäkta om det blir helt galet, lr i fel tråd.
Är i behov av nya framskivor till min zx12a, och undrar om någon har ett bra tips på vart man kan få tag i prisvärda "pirat" el dylikt. Har kollat runt lite, men misstänker att det finns fler alternativ än de jag hittat. Undrar även om nån vet om det är samma som på nån mer kawa-modell?
Berörda hojen är en 00a
Mvh
Tackar tackar!
Jag har också spanat på ebay en del, men är så feg. Hur mycket går frakten på och hur lång tid tar det att få dessa till lilla Sverige ca?
Sen har någon nämt tull och annat krångel! Hur är det med sånt?
Mvh
Funderar på att installera Bi-xenon på 12an. Äre nån som har gjort det på sin 12a, isf vilket kit köpte du och var det svårt att installera? hur blev ljusbilden ? och hur kinkiga är dom hos bilprovningen ?
Tjena
Funderar på att äntligen köpa zx12-an, har hittat en fin.....kan nån skriva för och nackdelar med den och va man ska tänka på vid köp/provkörning?
http://www.xenonkungen.se/motorcykel.htm
Det kan helt klart bli problem vid besiktningen, så man rekommederar att byta till halogen när du besiktigar. Jag har Xenon på 10:an och jag vet inte hur jag skall göra när den skall besiktigas, men det är ju 3 år dit...
Ingen som vet om man kan ta ett bolt-on från en annan hoj. Har hittat ett fint som suttit på en ninja 600 borde väl fungera om man fixar en distans mellan rör och dämpare. Eller är jag helt ute och snurrar.
Mickeninja
Är det nån som har en mek manual till 12:an ???
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|