KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
Nej! Inget mail är utskickat ännu!!!

Jag skrev att jag håller på med att skriva det och skall skicka det snart:tummenupp

När mailet skickas ut så kommer jag även att kladda här i tråden också:)


Per


innebörden av ordet snart verkar tolkas olika. :D
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
40d 2h 9min till avfärd!

Mailet vore ju smutt att få, så man kan försäkra sig om boende för oss som åker upp en dag innan. Sova sked i bussen med Larzon kan ju Iofs. vara en upplevelse men jag ser hellre att vi är utvilade när det är dags :tungan
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
40d 2h 9min till avfärd!

Mailet vore ju smutt att få, så man kan försäkra sig om boende för oss som åker upp en dag innan. Sova sked i bussen med Larzon kan ju Iofs. vara en upplevelse men jag ser hellre att vi är utvilade när det är dags :tungan

Nice!

Vilka åker inte med kärra utan kör hela vägen, samt vilka datum? Vore kul om vi kunde teama upp isåfall efterssom jag åker solo :D
 

DasKind

Daytona-listans Führer! :-)
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675, -06
Nice!

Vilka åker inte med kärra utan kör hela vägen, samt vilka datum? Vore kul om vi kunde teama upp isåfall efterssom jag åker solo :D

Tjena Luca!

Vi åker ju som sagt den 18:e på lördagen, GBG --> Stockholm, sen tar vi kvällsbåten till Åbo.
Du får ju självklart haka på oss. :)

Vi har ju bokat in 1 dag extra boende också.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Tjena Luca!

Vi åker ju som sagt den 18:e på lördagen, GBG --> Stockholm, sen tar vi kvällsbåten till Åbo.
Du får ju självklart haka på oss. :)

Vi har ju bokat in 1 dag extra boende också.

grimt :tummenupp ses gärna, jag PM:Ar dej!
 
Last edited:

#46

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Som sagt nu har jag skickat ut mail till alla som fått en plats på Kursen med stort K!!

Några har meddelat att dom inte kan åka nu, så då kommer vi att beta av folk från reservlistan:tummenupp:tummenupp

Efter att jag fått ordning på sängplatserna så kommer ännu ett mail att skickas ut till er som har en plats på kursen, där kommer det att framgå vart ni sover och ni får även lite mer uppgifter om kursen samt karta dit:)

Mvh Per
 

#46

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Nu börjar det bli fullt i stugorna:tummenupp

Har du önskemål om sängkamrat:krama så bör jag få in det snarast så skall jag försöka fixa detta:)

Ett nytt mail kommer att skickas snart med mer info om resvägar, karta över banan och scheman för alla 4 dagarna:yoparty


Mvh Per
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Någon som vill bli av med sin plats? Jag är sugen på en visit i öster för lite banåka.

/A
 

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Ort
sthlm
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
söker transport av bara MC från stockholm till kemora. ngn som har en plats över? PM gärna...
 

#46

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
Putsa hojarna!!

Lite info inför Kemorakursen!!

Putsa era hojar och skinnställ samt hjälmar till kursen:D
Ni kommer att bli ordentligt dokumenterade där;)

Vi har nämligen anlitat en duktig fotograf till kursen denna gång Daniel (WestW)
Han kommer att fota alla på banan och på sidan om också för den delen, sedan kommer det finnas möjlighet att köpa bilder på sig själv av honom:)

Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material:)
Vill man sedan köpa film på sig själv kommer den möjligheten att finnas!:cool:

Sist av allt så kommer Petra från Mc-Folket vara med på plats och göra repotage om kursen, så kamma luggen:p


Glad Midsommar alla glada

Per
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Lite info inför Kemorakursen!!

Putsa era hojar och skinnställ samt hjälmar till kursen:D
Ni kommer att bli ordentligt dokumenterade där;)

Vi har nämligen anlitat en duktig fotograf till kursen denna gång Daniel (WestW)
Han kommer att fota alla på banan och på sidan om också för den delen, sedan kommer det finnas möjlighet att köpa bilder på sig själv av honom:)

Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material:)
Vill man sedan köpa film på sig själv kommer den möjligheten att finnas!:cool:

Sist av allt så kommer Petra från Mc-Folket vara med på plats och göra repotage om kursen, så kamma luggen:p


Glad Midsommar alla glada

Per

Nä nä,skapar INGEN prestationsångest inte,inte ett dugg. ;)

Kul med kort och film,bra jobbat. :)

Snart så...

Henrik

Midsommar på er förresten!
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Däck!

Finns det nån som kan kränga däck där uppe i skogen? :va Mina jag har nu kommer nog inte räcka i fyra dagar men tänkte köra slut på dom innan man byter.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Sätt på frächa direkt. Slipper du göra mitt misstag:tummenupp Jag kan göra dom åt dig.
Sen e det bara o kränga på dom gamla när du kommer hem. O du som är rädd om dina fälgar bör göra det på en däckfirma. Det blir jack i fälgen annars:huvet


Finns det nån som kan kränga däck där uppe i skogen? :va Mina jag har nu kommer nog inte räcka i fyra dagar men tänkte köra slut på dom innan man byter.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material:)

Holy crap, det gäller att hålla sej på banan mao så man inte blir högt rankad på youtube som "topp 5 roligaste avåkningarna" :banana :hihi
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top