Nej! Inget mail är utskickat ännu!!!
Jag skrev att jag håller på med att skriva det och skall skicka det snart
När mailet skickas ut så kommer jag även att kladda här i tråden också
Per
innebörden av ordet snart verkar tolkas olika.
Nej! Inget mail är utskickat ännu!!!
Jag skrev att jag håller på med att skriva det och skall skicka det snart
När mailet skickas ut så kommer jag även att kladda här i tråden också
Per
40d 2h 9min till avfärd!
Mailet vore ju smutt att få, så man kan försäkra sig om boende för oss som åker upp en dag innan. Sova sked i bussen med Larzon kan ju Iofs. vara en upplevelse men jag ser hellre att vi är utvilade när det är dags
Nice!
Vilka åker inte med kärra utan kör hela vägen, samt vilka datum? Vore kul om vi kunde teama upp isåfall efterssom jag åker solo
Tjena Luca!
Vi åker ju som sagt den 18:e på lördagen, GBG --> Stockholm, sen tar vi kvällsbåten till Åbo.
Du får ju självklart haka på oss.
Vi har ju bokat in 1 dag extra boende också.
Jag hade en spion på flyplatsen, han rapporterade att du for så då ringde jag kansliet så kursen kom ut. Du anar inte vad vi gör för att slippa vissa deltagare...
Ha! Jag kom med!
Ha! Jag kom med!
Tjena Luca!
Vi åker ju som sagt den 18:e på lördagen, GBG --> Stockholm, sen tar vi kvällsbåten till Åbo.
Du får ju självklart haka på oss.
Vi har ju bokat in 1 dag extra boende också.
Någon som vill bli av med sin plats? Jag är sugen på en visit i öster för lite banåka.
/A
Lite info inför Kemorakursen!!
Putsa era hojar och skinnställ samt hjälmar till kursen
Ni kommer att bli ordentligt dokumenterade där
Vi har nämligen anlitat en duktig fotograf till kursen denna gång Daniel (WestW)
Han kommer att fota alla på banan och på sidan om också för den delen, sedan kommer det finnas möjlighet att köpa bilder på sig själv av honom
Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material
Vill man sedan köpa film på sig själv kommer den möjligheten att finnas!
Sist av allt så kommer Petra från Mc-Folket vara med på plats och göra repotage om kursen, så kamma luggen
Glad Midsommar alla glada
Per
Finns det nån som kan kränga däck där uppe i skogen? Mina jag har nu kommer nog inte räcka i fyra dagar men tänkte köra slut på dom innan man byter.
Finns det nån som kan kränga däck där uppe i skogen? Mina jag har nu kommer nog inte räcka i fyra dagar men tänkte köra slut på dom innan man byter.
Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|