Hur var det nu med ljud på banan? byta till orginal eller behålla slip-on?
Andy
Jag har för mig att det inte är något db-krav på kemora
Andy
Jag har för mig att det inte är något db-krav på kemora
Vi är nu tre som samåker (Jonas, Maria och Fredrik) och från Umeå bestämt oss för att runda Kvarken och Bottenviken istället för att ta båten.
Ni norrbottningar m.fl. som kört den vägen till Kemora förr: Vilken väg tar ni på andra sidan Bottenviken?
Till Uleåborg verkar det ganska självklart, men sedan? Tar ni de mindre stamvägarna 86 och 63 som är kortaste vägen till Veteli/Kemora eller kör ni E8 ända ned till Kokkola? (En omväg längs kusten som kanske lönar sig?) Skulle vara intressant att veta hur vägstandarden är på de där mindre stamvägarna men jag hittar då ingen recension någonstans, synd att man inte förstår finska!
Andy
Ett av de sista fästena i Europa med fritt ljud
Om det inte är någon ändring till i år förstås? Det kommer säkert restriktioner såsmåningom...
I fjol frågade jag Marko som ansvarar för banan om det inte förekommer klagomål men han sa nej. På frågan om vad som händer ifall någon klagar så svarade han "-Ja, då får dom väl flytta..."
Finland det förlovade landet kan ge mej fan på att soppan kostar under tian också
Det gör den 1,29......Euro
Det gör den 1,29......Euro
gäller att tanka bilen samt bensindunkarna fulla innan man åker in i finland
Wow du kommer att bli miljonär, 20:- vinst per dunk
Var du rik när du var 19 år?
Det finns faktiskt två deltagarplatser kvar på www.svmc.se utifall någon mot förmodan skulle ha semesterpengar kvar och lite tid för ett äventyr till godo...
Det finns faktiskt två deltagarplatser kvar på www.svmc.se utifall någon mot förmodan skulle ha semesterpengar kvar och lite tid för ett äventyr till godo...
Jag tror en av dom platserna är tagna redan. Hobbes åker med, förutsatt att cheyen hans tyckte om sin timme på skönhetssalongen
Det verkar som jag har kjolen här hemma, hur gör jag med cykeln, transport? däck? bla bla? Vart bor jag?
Hjälp mig.
/A
Åhh vad ni kommer att vara utvilade på måndagen.
Tur man inte delar rum med er
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |