Men Sven... om man nu ska se det på DET viset, så får du ta och tänka UTANFÖR lådan någon gång!!!Men Yasha, det kallas för utveckling. Och om man inte provar så får man aldrig veta. Det gäller att ha några att välja mellan. Dessutom är Eva inte bättre, hon har haft lika många hojar som jag.
Jag vill inte dö nyfiken, måste prova allt (nästan).
Ses vi i Kemora?
Julkramar från Sven
...Första kursen för mig, lika bra att göra det rejält!
Lite nyfiken på hastighetsindelningen... Alla som har bokat verkar ha valt Snabb, jag valde medel då jag inte anser mig själv vara så jävla kvick bakom styret... Spelar det stor roll? Skulle det vara så att man är bättre än man tänkt, kan man byta grupp då?
Tack för svaren..ska anmäla mig när jag kollat mitt medlemsnummer..om det inte är fullt då, min vanliga tur just nu!!
Förkyld och grinig..
Ehrrmm du kan få låna ett av mina ställ....
Kul då ska jag fixa bussen så den är ok...öl..hjälp?..mera öl?
/Gaff
Vilken tur att vi la ut kursen redan nu så att du hinner göra alla tekniska och kroppsliga justeringar Magnus?
Jag hjälper till och du vet precis vad min figur behöver precis nu.
Nackdelen att dom tekniska justeringarna kräver ett intag av öl så det blir sämre innan det blir bättre om det nu blir bättre.
För alla oss som är nya för i år men vill se banan..
[YOUTUBE-ID]Kssgg9eT1Z8[/YOUTUBE-ID]
Ja inte längta man nå mindre nu... Tack ska du ha!!
Blir till att ligga i hårdträning så man kommer i skinnstället till våren.
//cage
Riktigt nice film, är sugen på Kemora också men lite osäker om grupp. För min del första gången på bana känns det lite läskigt om man hamnar i en för snabb grupp! Hur mycket skiljer det? kör rätt lugnt i vanliga fall oftast
Är det, snabb grupp = omkörningar, inte snabb grupp = inte omkörningar? vad skiljer mer förutom hastighet och erfarenhetsnivå?
/LucaBrasi
Kemora är en stor och bred bana som sväljer många, det känns sällan trångt. Vi har alltid fri omkörning i alla grupper om det inte är speciella övningar eller att nånting annat kräver en förändring.
Spannet mellan grupperna är från rena nybörjare på hoj till tävlingsförare, men vi kör med fyra hastighetsgrupper så det finns en plats för alla.
Du behöver inte alls vara orolig, det kommer att funka lika bra som på alla andra kurser som "Team Norrland" arrangerar
Efter dom första passen brukar dessutom hastigheten jämna ut sig. Det skiljer inte speciellt mycket mellan förarna eftersom vi alla är människor, även de som kör riktigt satansjeflafort har ju varit nybörjare en gång i tiden...
blåa rutan till höger, under steg, ska man fylla i hur långt man har kommit på tidigare kurser.
Har kört ett antal bkk på tuvängen, har då gjort steg 1,2 o 3.
ska man då fylla i steg 3?
Ses på kemora i sommar
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati