Kemoraupplägget är lite speciellt. Det spelar egentligen ingen roll vilka steg du gjort innan. Kemora är på fyra dagar just av den anledningen att alla kör steg ett dag ett, steg två dag två osv.
...en övning i gaskontroll inte ser riktigt likadan ut om det är två olika instruktörer.
...Vad säjer ni som var med i fjol, var det en nackdel att ni fick repetera steg som ni redan hade gjort?
...För min del första gången på bana känns det lite läskigt om man hamnar i en för snabb grupp! Hur mycket skiljer det? kör rätt lugnt i vanliga fall oftast
Nå träningstips? Har lagt på mig 7-8kg och nästa ställ tänkte jag köpa en storlek mindre än vad jag hade förra sommaren
Bara 7-8kg.... Jag siktar på -10% tills Kemora.... Ooops detta kommer jag få äta upp
BTW kollade just nu och "bara" 26 platser kvar. Har det nånsin gått så här fort att fylla en kurs???
Efter sommarens kurs gick webben varm med lovord, roliga kommentarer eller bara roliga minnen. Kemorakursen hade helt klart påverkat de som var där och alla som jag pratade med ville köra igen 2009. Det innebär att 54 platser fylls snabbt bara av dessa som körde 2008, sen står alla deras kompisar på lut och vill också vara med eftersom de 54 som redan varit där tjatar om hur kul det var
Vi är ju oerhört glada över att det blev så lyckat och kommer att göra allt i våran makt för att lära av den feedback vi fick på arrangemanget, vilket innebär att 2009 års upplaga kommer att bli ännu bättre!!!
Jag förutsätter att alla som var i fjol kommer med 2009 också
Japp, samma stugby, åtminstone för de som anmäler sej först, annars blir det hotellet i "stan"...
Helt otroligt, kollade just och det är bara 11 platser kvar på Kemora 2009.
Den är ju i mitten på juli 2009!!!!
Det ska bli så otroligt kul att gå kursen och att träffa "alla" igen, känns som nån form av årlig klassträff.
God Jul från Eva & Sven
Jo, hey baberiba vad platserna försvann!!!
Nu har jag i alla fall säkrat min biljett, och då blev det 8 kvar.
Skoj! Men är du välkommen i Ducati-stugan med den nya mullersläden?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|