Jag skriver till dig för vi är luleå. Min dröm är att pumpa bana. Kan jag fortfarande signa upp?
Någon från luleå/piteå som vill fixa en samkörning när det väl bär av?
Har buss som rymmer 2 hojjar / 3 personer samt tillgång till ett kåpsläp som rymmer tre bilar men ingen bil att dra släpet med.Jag är gärna med och samordnar någon form av transport. Har själv bil men inget släp.
Har buss som rymmer 2 hojjar / 3 personer samt tillgång till ett kåpsläp som rymmer tre bilar men ingen bil att dra släpet med.
VafanHar du ett släp som rymmer tre bilar? Är det ett hangarfartyg på hjul eller?
Vafan
Hojjar ska det vara
Eller tre mycket små bilar kanske
En sådan här kanske?
Men vafan, har ingen en transit/transportbil med drag, så kan ajg haka på släp och dra..har ju BE
...Transitens motor är i en miljon delar i garaget... måste bara skruva ihop den först..
Har i a f en XC70 med traktormotor som kan dra en del. Och folkabuss, möjligtvis även pickup kan ordnas till rimlig hyrespeng under semestern. Vi får väl göra som ifjol och öppna en tråd i Norrlandsforumet när snön börjar tina bort och skriva in deltagare/tillgång till fordon/släp och kk.
Åker gärna med från Uppsala om jag nu får någon plats!Någon from Sthlms trakten som är sugen på att dela på bil+släp?
Snacka om alla tings maximala jävlighet! (ursäkta svordomen)
Under hösten har jag bevakat anmälnings sidan dagligen och med viss frustration väntat på att kemora ska dyka upp, vad händer? Jo jag och tjejen åker till Gran canaria för att få lite sol och värme mitt i den kalla och mörka vintern och när jag kommer hem så upptäcker jag till min fasa att kursanmälan ligger ute och det är fullbokat!
Nu är jag anmäld som reserv nr33...
Det är nästan lite komiskt att anmälan kom ut samma dag som vi flög söderut, verkar nästan som det var meningen..
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|