KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

#46

HMCK`s BanGeneral
Gick med
16 Dec 2007
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki ZX10 Husaberg 570, Yamaha XV 1600 Wildstar, Kina-Minimoto 50cc x 2
För er som inte har fått tag på en plats ännu:gnissla

Ställ er i reservkön för att jag tycker mig se några namn där som inte skall stå där! (Dom skall jobba, inte delta):pannkyss

Sen finns det alltid folk som måste hoppa av pga olika anledningar tyvärr!


Vi ses på banan Per
 

Hulkomania

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Island of Kings
Hoj
ZX-10R
Apa! Redan fullbokat, på några få dagar dessutom:mad:
Ja ja, har ställt mig på reservlistan iaf!
Om någon som har plats ångrar sig, hör av er:tummenupp
 
Last edited:

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag skriver till dig för vi är luleå. Min dröm är att pumpa bana. Kan jag fortfarande signa upp?

Du måste anmäla dig på www.svmc.se. Då hamnar du på reservlistan, och med 80 platser så kommer folk att droppa av. Om du inte kan hänga på till Kemora så kommer vi att köra kurser på Fällforsbasen utanför Skellefteå i sommar. Plus att vi kör på Mittsverigebanan i Augusti:tummenupp
 

_rills_

Guest
Någon från luleå/piteå som vill fixa en samkörning när det väl bär av?
 

_rills_

Guest
Har släp men igen bil, eller har bil men den är liten :p
men vi kan ju samla ihop oss och fixa en sammkörning.
 
Last edited:

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Har buss som rymmer 2 hojjar / 3 personer samt tillgång till ett kåpsläp som rymmer tre bilar men ingen bil att dra släpet med.


Har du ett släp som rymmer tre bilar? Är det ett hangarfartyg på hjul eller?:)
 

_rills_

Guest
Men vafan, har ingen en transit/transportbil med drag, så kan ajg haka på släp och dra..har ju BE :p
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Har i a f en XC70 med traktormotor som kan dra en del. Och folkabuss, möjligtvis även pickup kan ordnas till rimlig hyrespeng under semestern. Vi får väl göra som ifjol och öppna en tråd i Norrlandsforumet när snön börjar tina bort och skriva in deltagare/tillgång till fordon/släp och kk.

Men vafan, har ingen en transit/transportbil med drag, så kan ajg haka på släp och dra..har ju BE :p

Men vad tusan - när Du äntligen slipper helrenovera Hyndan en gång var 15:e minut, ger Du Dig på den stackars Transiten då?:mad: Å andra sidan kanske reparationen betalar sig inom 100 mil med tanke på bränsletörsten mot slutet av säsongen:D . Beggad dieselsnurra från Storsund kanske? Med tanke på de senaste siffrorna för bilförsäljningen borde ju deras verksamhet få ett ordentligt uppsving när alla gamla lik ska hållas igång?

...Transitens motor är i en miljon delar i garaget... måste bara skruva ihop den först.. :näsblod
 

_rills_

Guest
Har i a f en XC70 med traktormotor som kan dra en del. Och folkabuss, möjligtvis även pickup kan ordnas till rimlig hyrespeng under semestern. Vi får väl göra som ifjol och öppna en tråd i Norrlandsforumet när snön börjar tina bort och skriva in deltagare/tillgång till fordon/släp och kk.

Det låtar som en bra ide!
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Nu står jag oxå på reservlistan om 25 hoppar av så blire Kemora woohoo! och då skulle det vara najs om jag kan få plats på någons fina släp och i någons fina bil :)
 

S__T

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7
Tänkte börja köra igen efter ett par års uppehåll, så nu är jag anmäld till reservlistan iaf.

Någon from Sthlms trakten som är sugen på att dela på bil+släp?
Åker gärna med från Uppsala om jag nu får någon plats!

/Stefan
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Typiskt!

Snacka om alla tings maximala jävlighet! (ursäkta svordomen)
Under hösten har jag bevakat anmälnings sidan dagligen och med viss frustration väntat på att kemora ska dyka upp, vad händer? Jo jag och tjejen åker till Gran canaria för att få lite sol och värme mitt i den kalla och mörka vintern och när jag kommer hem så upptäcker jag till min fasa att kursanmälan ligger ute och det är fullbokat!
Nu är jag anmäld som reserv nr33...:mad:
Det är nästan lite komiskt att anmälan kom ut samma dag som vi flög söderut, verkar nästan som det var meningen..
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Snacka om alla tings maximala jävlighet! (ursäkta svordomen)
Under hösten har jag bevakat anmälnings sidan dagligen och med viss frustration väntat på att kemora ska dyka upp, vad händer? Jo jag och tjejen åker till Gran canaria för att få lite sol och värme mitt i den kalla och mörka vintern och när jag kommer hem så upptäcker jag till min fasa att kursanmälan ligger ute och det är fullbokat!
Nu är jag anmäld som reserv nr33...:mad:
Det är nästan lite komiskt att anmälan kom ut samma dag som vi flög söderut, verkar nästan som det var meningen..

Jag hade en spion på flyplatsen, han rapporterade att du for så då ringde jag kansliet så kursen kom ut. Du anar inte vad vi gör för att slippa vissa deltagare...:tungan :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top